پرسش های متداول

  • راه های ارتباطی با  ما چیست؟

تلفن: 55896157-021

ایمیل: support@tino.ir

  • دوست دارم از تینو خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت تینو، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت تینو با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

همکاران ما وضعیت سفارش را مرحله به مرحله به شما اعلام می کنند.

  • آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت تینو با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال پیک در کل تهران: 10 هزار تومان

هزینه  ارسال پست  پیشتاز در کل ایران: 10 هزار تومان

  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با تینو تماس بگیرم؟

خیر، پس از ثبت سفارش کارشناسان سایت تینو با شما تماس خواهند گرفت.

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، مشتریان محترم باید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند.

  • کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

گاهی به دلایل مختلف  وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "به زودی" را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و  عرضه کالا در سایت تینو، از سرویس "به من اطلاع بده" که در صفحه محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

  • آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت تینو با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار تینو موجود و قابل سفارش گذاری هستند.

  • آیا کالاهای عرضه شده در سایت تینو اصلی، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

کلیه کالاهای عرضه شده در تینو اصلی، نو و پلمپ شده هستند.

  • مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران تینو می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تینو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

  • با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تینو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد  ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟​

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

  • سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

مشتریان عزیزی که ساکن تهران هستند سفارشات خود را توسط پیک تینو تحویل خواهند گرفت.

سایر مشتریان محترم در سرتاسر کشور سفارش خود را توسط پست پیشتاز تحویل خواهند گرفت.

  • آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

درباره ارسال داخل تهران، بلافاصله بعد از ثبت سفارش کارشناسان سایت تینو با شما تماس گرفته، و ساعت ارسال سفارش را با شما هماهنگ می کنند.

  • می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به تینو به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

خیر، تحویل حضوری در محل تینو امکان پذیر نمی باشد.

  • آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا ، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله شما می توانید با استفاده از کد رهگیری که برایتان ارسال می شود از وضعیت کالای خود با خبر شوید.

  • اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با کارشناسان سایت تینو تماس بگیرید.

  • تمایل به بسته بندی کادویی دارم، نحوه سفارش به چه صورت است؟

در مرحله سفارش کالا در بخش توضیحات درج نمایید.

  • آیا امکان پرداخت مبلغ خرید بصورت چک وجود دارد؟

خیر، تنها خرید بصورت نقدی و از طریق درگاه بانک انجام میشود.

  • خرید بالاتر شامل تخفیف و یا پیک رایگان میشود؟

خرید بالای 100 هزار تومان با حمل رایگان انجام میشود.