دریافت سفارش و پرداخت وجه به صورت اینترنتی می باشد. در موارد خاص امکان دریافت سفارش تلفنی یا اینستاگرامی و پرداخت کارت به کارت وجود دارد.
هزینه ارسال برای سفارشات کمتر از 250 هزار تومان – 15 هزار تومان
در حال حاضر پرداخت وجه فقط به صورت اینترنتی می باشد. در آینده قابلیت COD فعال خواهد شد
تمامی سفارشات با پست سفارشی ارسال می شوند.
خیر در حال حاضر امکان پذیر نیست.
بله، بعد از ارسال سفارش کد رهگیری مرسوله از طریق اس ام اس برای مشتری ارسال خواهد شد
تمامی سفارشات با ارزش بالاتر از 250 هزار تومان رایگان ارسال خواهند شد.
همکاران با عضویت در سایت و تایید می توانند قیمت های ویژه خود را مشاهده کنند و در غیر اینصورت مشتریان تنها ما به ازای هر خرید خود امتیازاتی را دریافت می کنند که در خرید های بعدی می توانند امتیازات خود را تبدیل به وجه نقد کرده و استفاده نمایند.
بعد از ارسال سفارش امکان کنسل کردن سفارش از سمت مشتری وجود ندارد. در صورتی که مشتری قبل از ارسال سفارش نسبت به کنسل کردن سفارش خود اقدام کند هزینه پرداختی به حساب مشتری واریز خواهد شد.
مشتری تنها در صورت رخ دادن موارد زیر می تواند سفارش خود را مرجوع کند: 1-سفارش اشتباه برای مشتری ارسال شود. 2-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات و ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. 3-اگر کالای خریداری شده آسیب فیزیکی داشته باشد.
در صورتی که اشتباه از جانب ما بوده باشد، مشتری موظف است سفارش خود را از طریق پست همراه با قبض پستی به آدرس انبار ارسال کند. بعد از دریافت کالا هزینه پرداختی به همراه هزینه پست به مشتری عودت داده می شود.
تلفن: 22707199-021 (شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17) ایمیل: info@tino.ir (بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته) اینستاگرام: tino.ir
بله سایت دارای نماد اعتبار خرید اینترنتی است.
مطابق با زمان تحویل اداره پست خواهد بود.
در سایت تینو امکان پرداخت با تمامی کارت های عضو شتاب وجود دارد و میتوانید به راحتی پرداخت خود را ذر بستر امن سایت تینو انجام دهید.