نحوه دریافت سفارش به چه صورت است؟

دریافت سفارش و پرداخت وجه به صورت اینترنتی می باشد. در موارد خاص امکان دریافت سفارش تلفنی یا اینستاگرامی و پرداخت کارت به کارت وجود دارد.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال برای سفارشات کمتر از 250 هزار تومان – 15 هزار تومان

قابلیت پرداخت وجه درب منزل (COD) وجود دارد؟

در حال حاضر پرداخت وجه فقط به صورت اینترنتی می باشد. در آینده قابلیت COD فعال خواهد شد

نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟

تمامی سفارشات با پست سفارشی ارسال می شوند.

تحویل کالا به مشتری به صورت حضوری امکان پذیر است؟

خیر  در حال حاضر امکان پذیر نیست.

امکان رهگیری سفارشات ارسال شده با پست توسط مشتری وجود دارد؟

بله، بعد از ارسال سفارش کد رهگیری مرسوله از طریق اس ام اس برای مشتری ارسال خواهد شد

خرید بالاتر از چه مبلغی شامل ارسال رایگان خواهد شد؟

تمامی سفارشات با ارزش بالاتر از 250 هزار تومان رایگان ارسال خواهند شد.

تخفیف خاصی برای خرید های عمده در نظر گرفته شده است؟

همکاران با عضویت در سایت و تایید می توانند قیمت های ویژه خود را مشاهده کنند و در غیر اینصورت مشتریان تنها ما به ازای هر خرید خود امتیازاتی را دریافت می کنند که در خرید های بعدی می توانند امتیازات خود را تبدیل به وجه نقد کرده و استفاده نمایند.

آیا امکان کنسل کردن سفارش از طرف مشتری وجود دارد؟

بعد از ارسال سفارش امکان کنسل کردن سفارش از سمت مشتری وجود ندارد. در صورتی که مشتری قبل از ارسال سفارش نسبت به کنسل کردن سفارش خود اقدام کند هزینه پرداختی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در چه صورت مشتری می تواند سفارش خود را مرجوع کند؟

مشتری تنها در صورت رخ دادن موارد زیر می تواند سفارش خود را مرجوع کند: 1-سفارش اشتباه برای مشتری ارسال شود. 2-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات و ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. 3-اگر کالای خریداری شده آسیب فیزیکی داشته باشد.

مراحل مرجوع کردن یک سفارش به چه صورت است؟

در صورتی که اشتباه از جانب ما بوده باشد، مشتری موظف است سفارش خود را از طریق پست همراه با قبض پستی به آدرس انبار ارسال کند. بعد از دریافت کالا هزینه پرداختی به همراه هزینه پست به مشتری عودت داده می شود.

نحوه ارتباط با بخش پشتیبانی سایت به چه صورت است؟

تلفن: 22707199-021 (شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17)     ایمیل: info@tino.ir (بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته)            اینستاگرام: tino.ir 

آیا فروشگاه دارای ای نماد Enamad است یا خیر؟

بله سایت دارای نماد اعتبار خرید اینترنتی است.

حداکثر زمانی که یک کالا به دست مشتری میرسد چه قدر است؟

مطابق با زمان تحویل اداره پست خواهد بود.

آیا امکان پرداخت از کارت های بانکهای غیر از بانک اعطا کننده درگاه به سایت وجود دارد؟

در سایت تینو امکان پرداخت با تمامی کارت های عضو شتاب وجود دارد و میتوانید به راحتی پرداخت خود را ذر بستر امن سایت تینو انجام دهید.

چه زمانی به رمز دوم پویا برای خرید و پرداخت نیاز است؟
برای خرید های تا سقف 100هزار تومان که قبلا خودتان رمز ایستای خود را غیرفعال نکرده باشید می توانید با همان رمز ایستا اقدام به خرید کنید. اما برای خرید های بالای 100هزار تومان به رمز دوم پویا نیازمندید که در درگاه پرداخت سایت در کادر روبروی درج رمز دوم میتوانید کلیک کنید و رمز پویا برای شماره همراهی که در بانک ثبت کردید اس ام اس خواهد شد.