بهترین خودکار برای دانش آموزان

راهنمای خرید بهترین خودکار برای دانش آموزان

بهترین خودکار برای دانش آموزان The best pen for students خودکارهایی هستند که خوش دست باشند. همچنین با طراحی ارگونومیک مناسب در نوشتن‌های طولانی مدت باعث خستگی دست نشوند. بهتر است این محصول وزن مناسبی داشته باشد و نوع نوک آن باعث روان نویسی دانش آموزان شود. یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید خودکار برای دانش آموزان مورد توجه قرار بگیرد شکل ظاهری آن است. به طوری که باید خودکار به خوبی در لابه‌لای انگشتان دست قرار بگیرد. پس اگر قصد خرید بهترین خودکار را دارید در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا به نکات بیشتری در این مورد بپردازیم.

ویژگی های بهترین خودکار برای دانش آموزان

با شروع سال تحصیلی جدید بیشتر والدین خرید خودکار و روان نویس ، دفتر و سایر لوازم تحریر را انجام می‌دهند. معمولاً دانش آموزان علاقه زیادی به تنوع لوازم تحریر دارند. بنابراین به سراغ وسایلی می‌روند که طرح های خاصی داشته باشند. اما سؤال اینجاست آیا تمام این لوازم تحریر خصوصاً خودکارها استاندارد هستند؟

یعنی می‌توانند در نگارش دانش آموزان بهترین بازدهی را داشته باشند؟ مدادها و خودکارها مهمترین نوشت افزارهایی هستند که در بین تمام دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس در هنگام خرید بهترین خودکار برای دانش آموزان لازم است به برخی نکات اساسی توجه داشته باشید. مانند:

همچنین بخوانید: جوهر خودکار چگونه ساخته می شود؟

شکل خودکار

شکل خودکار

خودکارهایی را که برای دانش آموزان خود تهیه می‌کنید باید شکل مناسبی داشته باشند. نباید بیش از اندازه بلند، کوتاه، پهن و لاغر بوده و به سختی در انگشتان دست جای بگیرند. معمولاً خودکارهایی که گوشه دار هستند نسبت به خودکارهایی که طرح گردی دارند بهتر در دست قرار می‌گیرند. در نتیجه تمرکز دانش آموز در هنگام نوشتن بیشتر خواهد بود.

وزن خودکار

از آنجایی که وزن اضافی خودکار مانع از درست قرار گرفتن خودکار در دست دانش آموز می‌شود. بنابراین برای خرید بهترین خودکار برای دانش آموزان سعی کنید وزن خودکار سبک بوده و بیشتر سنگینی نوشت افزار در قسمت نوک آن قرار گرفته باشد. این موضوع باعث می‌شود تا خودکار به طور طبیعی در هنگام قرار گرفتن روی کاغذ به سمت پایین کشیده شود. البته بهتر است بدنه خودکار شفاف باشد تا همیشه از مقدار جوهر باقیمانده اطلاع داشته باشید.

روان بودن جوهر خودکار

روان بودن جوهر خودکار

دقت کنید خودکاری که دانش آموز در طول تحصیل خود استفاده می‌کند دارای جوهر روان و ژله ای باشد. نباید با سرد شدن و یا گرم شدن هوا تغییری در روان نویسی خودکار ایجاد شود. بهتر است دانش آموز برای نوشتن نیازی به فشار دادن خودکار روی کاغذ نداشته باشد. این امر تا حد زیادی مانع از خستگی دست دانش آموز و ریزش جوهر از نوک خودکار می‌شود.

از این رو در خرید آنلاین لوازم تحریر یا خریدهای حضوری سعی کنید خودکارهایی را انتخاب نمایید که نوک آن‌ها توپی است. خوشبختانه امروزه اکثر شما به عنوان یک والدین در خرید خودکار و روان نویس بیشتر توجهتان به نوک محصول است.

خوش دست بودن خودکار

خودکارهای ارگونومیک جزو بهترین خودکار برای دانش آموزان هستند؛ زیرا در قسمت پایین خودکار یک تکیه گاهی از جنس لاستیکی تعبیه شده است این قسمت باعث می‌شود تا کمترین عارضه به انگشتان دست وارد شود. معمولاً این تیکه گاه متناسب با درخواست شما در نمونه های شیاردار، انعطاف پذیر و تقریباً سفت تهیه شده‌اند. شما با توجه به نحوه دست گرفتن خودکار باید بهترین خودکار برای دانش آموزان را انتخاب کنید.

مزایای بهترین خودکار برای دانش آموزان

مزایای بهترین خودکار برای دانش آموزان

شاید خیلی از شما با گذشت چند سال از تحصیل باز هم بر روی انگشت میانی خود یک برآمدگی داشته باشید. علت اصلی این برآمدگی ها بروی انگشتان تنها استفاده از خودکارهای غیر استاندارد است. پس در زمان خرید بهترین خودکار برای دانش آموزان حتماً نوشت افزارهایی را از فروشگاه لوازم تحریر تهیه کنید که سطح مقطع سه گوش دارند. همچنین قطر نوشتاری آن‌ها در اندازه مناسبی تهیه شده است. معمولاً خودکارهایی که نوک آن‌ها ساچمه ای هستند حالت بهتری را در نوشتن ایجاد می‌کنند.

پرفروش ترین و بهترین خودکار برای دانش آموزان

اگر به دنبال یک خودکار فوق‌العاده خوب برای دانش آموزان خود هستید ما در فروشگاه لوازم تحریر تینو به شما انواع مختلفی از خودکارهای ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهیم. برخی از محصولات لوازم تحریر تینو عبارتند از:

  • خودکار کیان و خودکار تست گود
  • خودکار پنتر و خودکار کنکو
  • خودکار سی. کلاس و خودکار لکسی
  • خودکار زبرا و خودکار فابر کاستل
  • خودکار استدلر و خودکار پرشیا
  • خودکار بیک و خودکار استابیلو
  • خودکار لامی و خودکار ایپلومات
  • خودکار یوروپن و خودکار فوراور

همچنین بخوانید: بررسی انواع مارک خودکار

معرفی بهترین برند های خودکار برای دانش آموزان

  • برند پناک

برند پناک

خودکار های این برند در رنگ های سبز، آبی و مشکی موجود هستند. این خودکارها به راحتی در دست جای می گیرند و می توان به راحتی با آن ها نوشت. می توان گفت: بدنه خودکار پناک خوش دست است و هنگام نوشتن با آن ها، دست شما خسته نمی شود. جوهری که در این خودکار وجود دارد، ژله ای می باشد که بسیار نرم و روان است. همچنین زمانی که شما با جوهر خودکار پناک می نویسید، سریع خشک می گردد. از این رو جای نگرانی برای پخش شدن جوهر خودکار نیست.

  • برند کیان

برند کیان

خودکار های کیان ساخت کشور ایران هستند و در کنار کیفیت بسیار خوب، قیمت مناسبی دارند. جوهر این خودکار به گونه ای است که، شما می توانید با خرید این خودکار ها نوشتاری روان، یکدست و بدون هیچ گونه ریزش را تجربه کنید. رنگ بندی خودکارهای برند کیان شامل رنگ های، مشکی، آبی، قرمز، سبز، بنفش، آبی، نارنجی و صورتی می شود.

سخن پایانی

قطعاً برای نگارش راحت و با کیفیت، داشتن یک خودکار خوب ضرورت دارد. اگر چه خوش خط بودن مسئله‌ای ارثی است؛ ولی عمدتاً داشتن یک خودکار استاندارد با طراحی زیبا هم می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد. بر همین اساس امروزه بهترین خودکار برای دانش آموزان به‌گونه‌ای طراحی شده است که دارای نوک استیل و ساچمه ای هستند.‌

استفاده از جوهرهای روان قطعاً سرعت نوشتن را در دانش آموزان کند نویس بهتر کرده است. اگر چه تمام خودکارها قابلیت شارژ شدن ندارند؛ ولی به علت داشتن کیفیت بالای جوهر، ضد زنگ بودن نوک خودکار و… تا آخرین قطره جوهر قابل استفاده خواهند بود. پس با خرید خودکار و روان نویس های ایده آل از ما در فروشگاه لوازم تحریر تینو می‌توانید لذت یک نوشتن راحت را تجربه کنید.‌

نوشته های مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.