بهترین مارک روان نویس

بهترین مارک روان نویس خارجی و ایرانی چیست؟

امروزه بهترین مارک روان نویس The best brand of rollerball pen خارجی برندهای یونی بال، پارکر، لامی و… است. اما در واقع انتخاب یک روان نویس خوب از بین مجموعه زیادی نمونه‌های ایرانی و خارجی کار آسانی نیست‌. زیرا این نوع نوشت افزارها نوعی قلم هستند که مغزی آن‌ها انباشته از جوهری روان است. برخی از آن‌ها قابل شارژ هستند و برخی دیگر تنها یکبار قابل استفاده می‌باشند. پس کیفیت و محبوبیت روان نویس ها بستگی به کیفیت جوهر و مغزی آن دارد. با این حال اگر شما هم قصد خرید خودکار و روان نویس را دارید بهتر است تا پایان متن ما را همراهی کنید. چرا که ما در این مطب سعی کرده‌ایم چند مارک روان نویس شناخته شده ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

بررسی بهترین مارک روان نویس

روان نویس ها از جمله نوشت افزارهایی هستند که برای تند نویسی مناسب می‌باشند. معمولاً برای نوشتن با روان نویس های مرغوب نیازی به فشار دادن زیاد نیست تنها کافیست با قرار دادن روان نویس بر روی کاغذ از نوشتن خود لذت ببرید. همچنین جوهر این نمونه نوشت افزارها را در زمان‌های مختلف شارژ کنید پس شما با انتخاب یک روان نویس برند به طور مداوم‌ به خرید خودکار و روان نویس های جدید نیاز ندارید.

بهترین مارک روان نویس خارجی

بهترین مارک روان نویس خارجی

امروزه پرفروش ترین و بهترین مارک روان نویس ها در نمونه‌های خارجی معرفی شده است. بنابراین کشور آلمان و ژاپن جزو پیشتازان تولید بهترین مارک روان نویس در جهان هستند. البته برخی شرکت های دیگر هم توانستند در این حوزه فعالیت های چشم گیری داشته باشند. از جمله این روان نویس های معروف در جهان عبارتند از:

روان نویس مارک پارکر Parker

یکی از معروف ترین و بهترین مارک روان نویس در دنیا روان نویس های مارک پارکر هستند. زیرا طراحی این نوع نوشت افزارها بی‌نظیر است بنابراین قابلیت نگارشی بسیار روانی را دارند.

روان نویس یونی بال

خودکارها و روان نویس های یونی بال جزو بهترین مارک روان نویس در جهان شناخته شده‌اند. این محصول ساخت کشور ژاپن است که کاربردی معمولی دارد. معمولاً نوک روان نویس های برند یونی بال به صورت ساچمه ای طراحی شده است و جنس بدنه آن از نوع پلاستیکی می‌باشد. شما با خرید آنلاین لوازم تحریر برند یونی بال می‌توانید نگارش های فوق‌العاده‌ای را انجام دهید. استفاده از روان نویس های یونی بال تا آخرین قطره جوهر به سادگی امکان پذیر است. این نوع نوشت افزارها با ذخیره کردن جوهر اضافه مانع از تجمع جوهر در نوک روان نویس می‌شوند.

روان نویس لامی Lamy

روان نویس لامی Lamy

سال‌هاست که برند لامی به عنوان بهترین مارک روان نویس شناخته شده است. این محصول یکی از لوازم تحریرهای خاص می‌باشد که در کشور آلمان تولید می‌شود. ساختار نوشت افزارهای برند لامی به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد بسیار سبک و خوش دست هستند. معمولاً شرکت لامی در تولید روان نویس های خود از فلزات خاصی استفاده می‌کند. به همین دلیل در فروشگاه لوازم تحریر سراسر کشور روان نویس های لامی قیمت بالایی دارند.

روان نویس مونت بلانک Mont Blanc

اگر به دنبال بهترین مارک روان نویس خارجی هستید ما در فروشگاه لوازم تحریر تینو برند مونت بلانک را به شما معرفی می کنیم. قطعاً زیبایی و کیفیت این نوع روان نویس ها در بین نمونه‌های ایرانی و خارجی بی‌نظیر است. این نوع نوشت افزارهای لوکس در هر فروشگاه لوازم تحریری پیدا نمی‌شود. ولی ما در فروشگاه تینو نمونه‌های زیادی از روان نویس های مونت بلانک را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

روان نویس رینولدز Reynolds

روان نویس رینولدز Reynolds

برند رینولدز یکی از بهترین مارک روان نویس های خارجی است که به نوبه خود طرفداران زیادی دارد. امروزه این برند آمریکایی توانسته ارائه دهنده با کیفیت ترین ست خودکار و روان نویس کادویی باشد. آقای رینالدز صاحب این لوازم تحریر معروف با فروش بهترین روان نویس ارزان توانسته در این زمینه از رقبای تجاری خود سبقت بگیرد‌.

روان نویس کملین Camlin

شاید تا به حال در خرید آنلاین لوازم تحریر نام محصولات کلمین را دیده باشید. این برند محبوب ارائه دهنده یکی از بهترین مارک روان نویس در جهان است. قدمت این برند در بین فروشگاه های لوازم تحریر به سال 1931 بازمی‌گردد. خوب است بدانید که لوازم تحریر کلمین یک برند ایتالیایی است؛ ولی کارخانه تولیدی آن در هند قرار دارد.‌

روان نویس سلو Cello

روان نویس سلو Cello

اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به استفاده از نوشت افزارهای لوکس دارید حتماً نام سلو را شنیده‌اید. امروزه یکی از بهترین مارک روان نویس ها و خودکارها مربوط به برند سلو است.‌ قیمت روان نویس مشکی، آبی و… سلو ضمن داشتن کیفیت عالی در نرخ پایینی قرار دارد پس یک روان نویس برای هدیه می‌تواند نمونه‌های مختلفی از مارک سلو باشد.

بهترین مارک روان نویس ایرانی

در معرفی بهترین برندهای روان نویس ایرانی معیارهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود. پس اگر به دنبال بهترین مارک روان نویس در ایران هستید بهتر است برخی از برندهای ایرانی را هم بشناسید. مانند:

  • پاپکو
  • کیان
  • صدف
  • رهاپن
  • سویتاپ
  • روان نویس استایلیش stylish

سخن پایانی

افرادی که اهمیت زیادی به زیبایی نگارش خود می‌دهند بهتر است بهترین مارک روان نویس های محبوب در کشور را بشناسند. معمولاً این نوشت افزارها می‌توانند سایز مناسبی را برای خط شما ایجاد کنند. البته کیفیت کاغذ مورد استفاده شما نیز حائز اهمیت است. معمولاً تمامی روان نویس ها دارای گیره‌های مناسبی هستند که حمل آن را آسان‌تر کرده است. پس در انتخاب بهترین برند روان نویس حتماً کاربرد و نحوه نوشتاری خود را در نظر بگیرید.

نوشته های مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.