بهترین مارک مداد رنگی

بهترین مارک مداد رنگی ایرانی و خارجی کدامند؟

بهترین مارک مداد رنگی The best brand of colored pencils دوازده رنگ تا 160 رنگ به نام های فابر کاستل و پریسما کالر هستند. البته مارک های دیگری هم مثل کنته پاریس، آریا، پلیکان و برخی برندهای ایرانی دیگر هم کیفیت بسیار بالایی دارند. معمولاً این برندها برای مدرسه و طراحی های حرفه ای می‌توانند گزینه مناسبی باشند. بهترین برندهای مداد رنگی دارای تنوع رنگی بسیاری هستند و اصولاً در جعبه های فلزی و مقوایی قرار دارند. در این مطلب ما قصد داریم تعدادی از این مداد رنگ های حرفه ای و استاندارد را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین مارک مداد رنگی

امروزه در بازارهای فروش لوازم التحریر پیدا کردن بهترین برند مداد رنگی خارجی و ایرانی کار بسیار دشواری است. چون تنوع زیادی در این نوع مدادها وجود دارد. پس قبل از هر کاری شما باید کاربرد و انتظار خود را از خرید مداد رنگی مشخص کنید. قطعاً نباید کیفیت مداد رنگی دانش آموزان با افراد حرفه ای یکسان باشد. پس در ادامه به معرفی چند برند معتبر مداد رنگی می‌پردازیم.

بهترین مارک مداد رنگی ایرانی

بهترین مارک مداد رنگی ایرانی

با توجه به پیشرفت‌های زیادی که تولید انواع مداد رنگی در داخل کشور داشته است. بنابراین کیفیت کار بسیاری از شرکت های ایرانی ستودنی می‌باشد. از جمله این برندهای معروف مداد رنگی ایرانی عبارتند از:

مداد رنگی آریا

یکی از بهترین مارک مداد رنگی برای مدرسه و برای کودکان مداد رنگی های 24 رنگ آریا هستند. این شرکت تنوع رنگی بسیار عالی و قیمت مناسبی را در محصولات خود قرار داده است. نوک این نوع ابزارهای نقاشی ضمن رنگ آمیزی نرم نیز در مقابل ضربه استحکام خوبی دارند. مداد رنگی های آریا به دلیل عدم استفاده از مواد سمی می‌تواند بهترین ابزار نقاشی برای کودکان و نونهالان باشد.

مداد رنگی پلیکان

مداد رنگی پلیکان

از جمله بهترین مارک مداد رنگی در ایران برند پلیکان است. این ابزارها به دلیل وجود رنگدانه های باکیفیت در مغز خود رنگ دهی خوبی دارند. بنابراین شما در مراکز خرید مداد رنگی سراسر کشور می‌توانید این برند را در بسته های 12- 24 و 36 رنگی به دست آورید. معمولاً مداد رنگی های پلیکان در مقایسه با کیفیت عالی دارای قیمت بسیار مناسبی است.

مداد رنگی پارسی کار

به طور حتم در خرید آنلاین لوازم تحریر نام پارسی کار را هم مشاهده کرده‌اید. این برند اگر چه به اندازه آریا و پلیکان معروف نیست؛ اما به دلیل داشتن کیفیت عالی می‌توان مداد رنگی های پارسی کار را هم جزو بهترین مارک مداد رنگی ایرانی معرفی کرد. این شرکت انواع مداد رنگی های تولیدی خود را به صورت 12 رنگ در بسته های فلزی و مقوایی عرضه می‌کند.

مداد رنگی ادمیرال

مداد رنگی ادمیرال

شرکت ادمیرال مداد رنگی های تولیدی خود را در بسته های 6- 12 و 24 رنگ به فروش می‌رساند.‌ همچنین سعی کرده تا بسته های مداد رنگی ادمیرال را به طرز مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. از این رو شما می‌توانید مدل های متنوعی از محصولات ادمیرال را به صورت بسته های پسرانه و دخترانه تهیه کنید. ما در فروشگاه لوازم تحریر تینو می‌توانیم شما را در این انتخاب راهنمایی کنیم.

نکته

این 4 برند جزو بهترین مارک مداد رنگی در کشور هستند که از نظر کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی بوده‌اند. معمولاً قیمت آن‌ها با توجه به کیفیت مطلوبشان در حد مناسبی قرار دارد.

بهترین مارک مداد رنگی خارجی

بهترین مارک مداد رنگی خارجی

از میان مداد رنگی های خارجی تعدادی از این ابزارهای نقاشی قدمت بسیاری بالایی دارند. اما برخی دیگر از آن‌ها تنها چند سالی است که وارد بازارهای فروش شده‌اند. در واقع آن‌ها با ارائه بهترین مداد رنگی های حرفه ای قصد دارند تا هم رقیب برندهای معروفی در جهان شوند. از جمله بهترین مارک مداد رنگی حرفه ای خارجی عبارتند از:

مداد رنگی فابر کاستل

از جمله معروف ترین برند مداد رنگی در جهان مارک فابرکاستل است. محبوبیت این ابزار نقاشی به دلیل داشتن مغز روغنی و روان می‌باشد. شرکت فابر کاستل به دلیل تولید مداد رنگی های پلی کروم به صورت حرفه ای و کاملاً تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. قیمت مداد رنگی فابر کاستل در مقایسه با سایر مداد رنگی های خارجی نسبتاً بالا است. این شرکت خارجی به عنوان بهترین مارک مداد رنگی در دنیا محصولات خود را به صورت بسته های 12 تا 160 رنگ تولید و به فروش می‌رساند. توجه داشته باشید که انواع مداد رنگی پلی کروم در فروشگاه لوازم تحریر تینو به صورت تکی هم عرضه می‌شود.

همچنین بخوانید: تفاوت ماژیک نقاشی و مداد رنگی

مداد رنگی پریسما کالر

برند پریسما کالر جزو استانداردترین ابزار نقاشی خارجی و بهترین مارک مداد رنگی آمریکایی است. این شرکت در تولید مداد رنگی های متنوع و پلی کروم با برندهای معتبری مانند فابر کاستل در حالت رقابت می‌باشد. چون دارای نرمی و روانی فوق‌العاده‌ای است و در هنگام ترکیب شدن رنگ های جذابی را می‌سازند. معمولاً کیفیت بالای مداد رنگی های پریسما کالر باعث شده است تا این ابزارهای نقاشی قیمت بالایی داشته باشند.

مداد رنگی کنته پاریس

مداد رنگی کنته پاریس

کنته پاریس جزو بهترین مارک مداد رنگی فرانسوی است که معمولاً برای افراد حرفه ای مناسب می‌باشد. چون رنگ آن‌ها غلیظ و روان است و همچنین در هنگام ترکیب شدن رنگ های بسیار زیبایی را به وجود می‌آورند.

مداد رنگی استدلر

شاید بارها از مداد رنگی های استدلر استفاده کرده باشید. این برند خارجی بیشتر از سایر مواد رنگی های خارجی در بین دانش آموزان شناخته شده است. هر چند که کیفیت مطلوب و تنوع رنگی برند استدلر با مارک های محبوبی مانند فابر کاستل رقابت می‌کند.

معرفی بهترین برند مداد رنگی های ایرانی و خارجی

  • برند لیرا

برند لیرا

این نوع مداد رنگی برای استفاده هنرمندان و طراحان حرفه ای، کاملا ایده آل است. رنگدانه های این مداد رنگی بسیار مرغوب بوده و می توان با آن نقاشی های بسیار زیبا با رنگ آمیزی فوق العاده خلق کرد. برند لیرا ساخت کشور آلمان است. اگر شما به دنبال یک نقاشی زیبا و حرفه ای هستید، استفاده از این مداد رنگی می تواند به خلق بهتر آثار زیبای شما، کمک کند.

  • برند جیوتو

برند جیوتو

مداد رنگی های جیوتو با بدنه شش ضلعی طراحی شده اند. این بدنه موجب می شود تا زمانی که شما از آن استفاده می کنید، دستتان خسته نشود و کار با آن راحت باشد. نوک این مداد رنگی به گونه ای است که با وارد شدن فشار، به راحتی نمی شکند و از مقاومت خوبی برخوردار است. رنگدانه های مداد رنگی جیوتو شفاف و درخشان بوده و شما می توانید با استفاده از آن ها، نقاشی های بسیار زیبایی را طراحی کنید. تراشیدن این مداد ها به راحتی انجام می شود. شما می توانید این مداد رنگی ها را در بسته بندی با طیف رنگی مختلفی تهیه کنید.

 

سخن پایانی

امروزه با توجه به نیاز بازار و بودجه‌های مالی متفاوت، انواع مداد رنگی در برندهای خارجی و ایرانی برای کاربردهای مختلفی و قیمت های گوناگون تولید می‌شوند. در این میان باید گفت برخی از این برندها که به عنوان بهترین مارک مداد رنگی معرفی شدند نمی‌توانند برای دانش آموزان مبتدی و مصارف مدرسه مناسب باشند. در واقع تهیه مداد رنگی های معروف و گران قیمت بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به شکل کاملاً تخصصی و حرفه ای در حوزه نقاشی، طراحی لباس، طراحی چهره و… فعالیت دارند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.