بهترین مارک مداد شمعی

بهترین مارک مداد شمعی در بازار چیست؟

در حال حاضر بهترین مارک مداد شمعی The best crayon brand در بازار در برندهای ایرانی و خارجی به فروش می‌رسند. بااین‌حال طراحان حرفه‌ای همواره به دنبال پیدا کردن بهترین مارک‌های مداد شمعی هستند. چراکه با یک انتخاب خوب می‌توانید انواع مداد شمعی با ویژگی چسبندگی بسیار خوب بر روی سطح کار را پیدا کنید. در این میان اگر شما هم به دنبال بهترین نمونه‌های مداد شمعی هستید در این مقاله ما می‌خواهیم شما را با چند نمونه از بهترین برندهای مداد شمعی بیشتر آشنا کنیم.

خرید بهترین مارک مداد شمعی

بسیاری از نقاشی‌ها با کمک پاستل و مداد شمعی جذاب و دل‌نشین می‌شوند. به‌طوری‌که هنرمندان می‌توانند با کمک پاستل و مداد شمعی آثار هنری مناسب و منحصربه‌فردی خلق کنند. پاستل‌ها و مداد شمعی‌ها را می‌توانید برای هر سوژه نقاشی استفاده کنید.

اما برای افزایش کیفیت کار باید پاستل‌ها و مداد شمعی‌های مرغوب خریداری کنید. مداد شمعی‌ها ازنظر شکل، جنس و رنگ دارای برندهای مختلفی هستند و برای خرید بهترین نمونه این محصول قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که از چه لحاظی می‌خواهید بهترین نمونه را انتخاب کنید.

خرید پاستل مداد شمعی

خرید پاستل مداد شمعی

اما علاوه بر مداد شمعی محصول دیگری در بازار عرضه می‌شود بانام پاستل. برای ساخت پاستل‌های روغنی از ترکیب موم‌های هیدروکربنی، چربی حیوانی و رنگیزه استفاده می‌شود. این نوع پاستل‌ها شبیه مداد شمعی هستند. ولی انعطاف‌پذیری آن‌ها بالاتر است.

همچنین این پاستل‌ها بسیار نرم و روان هستند. در‌ پاستل‌های روغنی در اثر حرارت انعطاف‌پذیری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین روی سطح کار رنگ بیشتری به‌جا می‌گذارند. پس درصورتی‌که می‌خواهید از پاستیل‌های روغنی استفاده کنید باید تسلط بیشتری روی کار داشته باشید.

فرق پاستل و مداد شمعی

تفاوت بین پاستل و مداد شمعی در جنس آن‌ها است. پاستل‌ها با کمک فراورده‌های گچی درست می‌شوند. همچنین پاستل‌ها نسبت به مداد شمعی دارای جنس نرم‌تر و پوشش بیشتری هستند. مداد شمعی‌ها دارای جنس مومی بوده و در مقایسه با پاستل‌ها چرب‌تر هستند. همچنین در مقابل آب‌های حلال مداد شمعی‌ها مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

اگر می‌خواهید در نقاشی جزئیات را به‌صورت دقیق‌تر بکشید، بهتر است از پاستل استفاده کنید. برخی از مداد شمعی‌ها از جنس شکلات تهیه می‌شوند. همچنین برای ساخت آن‌ها از رنگ‌های خوراکی استفاده می‌شود. حتی ممکن است برای ساخت آن‌ها چوب‌شور نیز به کار رود. برای حفظ سلامتی بچه‌های کم‌سال این نوع مداد شمعی‌ها گزینه مناسبی هستند.

مارک مداد شمعی رامبراند

از بهترین مارک مداد شمعی می‌توان برند رامبراند را نام برد. این برند برای هنرمندان شناخته‌شده است. پاستل رامبراند دارای ۳ نوع پرتره است. هر یک از این رنگ‌ها برای یک نوع نقاشی مناسب هستند.

پاستل و مداد شمعی کوه نور

از انواع بهترین مارک مداد شمعی می‌توان به پاستل کوه نور اشاره کرد. این برند دارای سابقه طولانی درزمینهٔ تولید رنگ و لوازم طراحی است. نام برند پاستل کوه نور برگرفته از الماس معروف ایرانی است. شرکت تولیدکننده پاستل کوه نور در کشور چک قرار دارد. ازجمله ویژگی‌های مداد شمعی و پاستل کوه نور می‌توان به شفافیت بالا و کیفیت زیاد رنگ‌دانه‌های طبیعی در ترکیبات این محصول اشاره کرد. پاستل کوه نور ازجمله بهترین مارک مداد شمعی در میان طراحان است. پاستل‌های متنوع کوه نور شامل انواع مداد گچی و چندتایی هستند.

پاستل فابر کاستل

فابر کاستل یک برند آلمانی است که دارای قدمت طولانی‌مدت می‌باشد. این برند ازجمله تولیدکنندگان باسابقه لوازم‌تحریر در دنیا به شمار می‌آید. فابرکاستل دارای کارخانه‌های متعدد در کشورهای مختلف است. بنابراین محصولات این کارخانه به بیشتر از ۱۲۰ کشور دنیا عرضه می‌شوند. پاستل فابر کاستل از بهترین مارک مداد شمعی به شمار می‌آید. این پاستل‌ها ازنظر کیفیت و قیمت نسبت به بسیاری از پاستل‌های موجود در بازار برتری دارند. شما می‌توانید انواع پاستل‌های گچی و روغنی فابر کاستل را با ست‌های متنوع پیدا کنید.

پاستل و مداد شمعی اشمینگ

پاستل و مداد شمعی اشمینگ

اشمینگ بهترین برند مارک مداد شمعی در دنیا است. این برند دارای کیفیت و ارزش بالایی است. این پاستل گچی ازجمله برندهای خوش‌نام است. این پاستل یکی از بهترین نمونه‌های ابزار برای نقاشی افراد حرفه‌ای است. پاستل اشمینگ خیلی نرم و روان حرکت می‌کند. درنتیجه با کمک آن می‌توان آثاری زیبا خلق کرد. این پاستل‌ها در برابر نور مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. برای اینکه ماندگاری این نوع مداد شمعی بیشتر شود، شما می‌توانید از تثبیت‌کننده بر روی آن‌ها استفاده کنید.

پاستل مونگیو

مونیگو ازجمله شرکت‌های تولیدکننده مداد شمعی در دنیا است. این شرکت کره‌ای انواع لوازم هنری، محصولات تحریر و لوازم اداری را تولید می‌کند. شرکت مونگیو انواع پاستل‌های گچی، روغنی و پاستل دست‌ساز تولید می‌شود. مونیگو بهترین مارک مداد شمعی ازنظر کیفیت است. این مارک برای افرادی که تازه‌کار هستند گزینه مناسبی به شمار می‌آیند.

پاستل گچی گالری Wildtulip

از نمونه‌های باکیفیت و بهترین مارک مداد شمعی می‌توان به پاستل گچی Wildtulip اشاره کرد. این نوع پاستل‌ها نرم بوده و در آن‌ها چسب کمتر و رنگ‌دانه‌های بیشتر به‌کار رفته است. پاستل‌های نرم در مقایسه با انواع دیگر بیشتر استفاده می‌شوند. بافت این نوع پاستل‌ها بسیار نرم و شکننده بوده و به‌خوبی قابلیت ترکیب دارد. این نوع پاستل‌ها به علت نرم بودن و استفاده راحتی که دارند، از طیف وسیعی از رنگ‌ها برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید انواع پاستل را در دسته‌بندی‌های ۴۸ تایی خریداری کنید.

پاستل و مداد شمعی استدلر

ازجمله برندهای محبوب در بازار جهانی پاستیل می‌توان به استدلر اشاره کرد. مداد شمعی استدلر از بهترین مارک مداد شمعی در کشور ما است. این برند مداد شمعی در برابر شکستن به‌خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهد. پاستیل‌های استدلر ضد آب هستند و پوشش دهی آن‌ها بالا است.

سخن پایانی

نقاشان حرفه‌ای معمولاً از بهترین مارک مداد شمعی استفاده می‌کنند. همچنین مداد شمعی‌ها برای بچه‌ها از لوازم نقاشی دوست‌داشتنی و محبوب محسوب می‌شوند. بهترین مارک مداد شمعی دربسته‌های ۱۴ تایی، ۲۶ طایی و ۴۸ رنگی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید برای تهیه مداد شمعی باکیفیت یکی از برندهای مطرح‌شده در این مقاله را خریداری کنید.

ارتباط با کارشناسان فروشگاه آنلاین لوازم التحریر تینو:
021-22707199

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.