خرید خودکار و روان نویس برای هدیه

خرید خودکار و روان نویس برای هدیه

با توجه به سلیقه‌های متفاوت در انتخاب یک خودکار و یا روان نویس، خرید این وسیله برای شخص دیگری به عنوان هدیه و یا پاداش در کنار آنکه می‌تواند هدیه‌ای ارزنده و کاربردی باشد ممکن است انتخاب آسانی نیز نباشد، زیرا با دیدن انواع روان نویس‌ها از خود خواهید پرسید کدام یک را انتخاب کنم. هنگامی که می‌خواهید این وسیله را به شخص دیگری تقدیم کنید باید نکاتی در رابطه با نحوه خرید خودکار و روان نویس برای هدیه را بدانید تا هم شما و هم گیرنده از محصول راضی باشید.

قبل از این که این وسیله را بخرید باید سوالاتی را از خود بپرسید و برایشان پاسخی بیابید. از جمله آنکه فردی که به او روان نویس هدیه می‌دهید معمولا از چه مدل خودکار و روان نویسی استفاده می‌کند؟ آیا باید به سمت خودنویسی بروید که طراحی کلاسیک دارد یا مدرن؟ در چه رنگی این محصول را خریداری نمایید؟ همه این سوالات را می‌توان با فکر کردن در مورد شخصی که برای او خرید می‌کنید پاسخ داد. در ادامه محتوا با ما همراه باشید تا در رابطه با نحوه انتخاب و خرید خودکار و روان نویس برای هدیه نکاتی را معرفی کنیم.

آیا خرید خودکار و روان نویس برای هدیه به یک زن است یا یک مرد؟    

آیا خرید خودکار و روان نویس برای هدیه به یک زن است یا یک مرد؟        

آقایان معمولا خودکار و خودنویسی ضخیمی که اندکی نیز سنگین باشد را ترجیح می‌دهند که گرفتن آن با دست‌های بزرگتر راحت‌تر است. یک خودکار سنگین همچنین احساس محکم و ایمن‌تری دارد و حس کنترل بیشتری را ارائه می‌دهد. اگر این فرد را به خوبی نمی‌شناسید می‌توانید یک خودنویس با طراحی کلاسیک روی بدنه، مانند طراحی با لاک مشکی یا ایجاد نقوشی با استیل ضد زنگ انتخاب کنید، زیرا اکثر مردان این مدل خودکار و خودنویس مورد پسندشان است.

خودکار و خودنویس باریک برای دست‌های زنانه‌ مناسب هستند و درکنار آنکه ظاهری زیبا دارند، کنترل بیشتری را با توجه به سایز دستان زنان ارائه می‌دهند. قلم‌های باریک وزن سبک‌تری نیز دارند، اگر قرار است قلم را در یک کیف کوچک حمل کنید بسیار عالی خواهند بود.

 خودکار و خودنویس‌های که رنگ‌ بدنه آن‌ها رنگ‌هایی مانند صورتی و مرواریدی دارند در بین زنان بسیار محبوب هستند. همینطور بسیاری از برندها قلم‌هایی را با رنگ‌های محبوب رزگلد منتشر می‌کنند که این رنگ نیز بین افرادی که به طراحی بدنه خودنویس و خودکار توجه زیادی دارند، محبوب است. پیشنهاد می‌دهیم به رنگ کیف دستی فردی که قرار است به او هدیه بدهید توجه کنید و سبک قلم را با کیف دستی او هماهنگ کنید.

خرید خودکار و روان نویس برای هدیه با توجه به سن فرد

اگر قصد خرید خودکار و روان نویس برای کودک دارید، ممکن است بخواهید خودکاری با طراحی ارگونومیک در نظر بگیرید یعنی محصولی به او هدیه دهید که کودک را تشویق کند قلم را به درستی در دست بگیرد و فشار نوشتن را کاهش دهد. درنتیجه هنگام خرید قلمی مناسب برای کودک به عنوان هدیه حتما طراحی بدنه و وزن محصول و کیفیت جوهر آن را در نظر بگیرید تا کودک با اشتیاق از آن استفاده کند و بتواند به راحتی آن را در دست بگیرد و با آن بنویسد. به خصوص اگر زمان نوشتن طولانی مدت باشد باید قلمی برای وی انتخاب کنید که سبک و روان است.

به طور مشابه برای افراد مسن‌، یک خودکار سبک وزن با طراحی مناسب انتخاب خوبی خواهد بود. افراد مسن نیز ممکن است قلم‌های حجیم‌ را راحت‌تر در دست بگیرند.

روان نویس و خودکار در چه محیطی قرار است استفاده شود؟

روان نویس و خودکار در چه محیطی قرار است استفاده شود؟

بهتر است بدانید که قلمی که آن را هدیه می‌دهید قرار است در چه موقعیتی بیشتر اوقات استفاده شود. بهتر است خودکار و روان نویس با شغل و محیط کاری گیرنده مطابقت داشته باشد. به طور مثال یک خودکار و روان نویس با رنگ‌های تیره و بدون نقش و طرح برای یک محیط شرکتی معمولی مناسب است و نشان‌دهنده اهمیت و توجه ویژه به انجام کار خواهد بود. در این صورت اگر گیرنده هدیه در یک شرکت کار می‌کند این نکات را برای خرید قلمی مناسب برای وی در نظر بگیرید.

برخی از مشاغل نیاز به امضای اسناد رسمی دارند مثلاً پزشکان، مدیران، وکلا و… . در این صورت به ترتیب کیفیت جوهر قلم و رنگ آن و درنهایت طراحی آن مهم خواهد بود. همینطور رنگ جوهر خودکار و خودنویس مناسب برای این افراد رنگ مشکی و سرمه‌ای است.

معلمان و دانش آموزان برای مدت طولانی می‌نویسند، بنابراین استفاده آسان از محصول و روان بودن قلم دغدغه اصلی این افراد خواهد بود. اگر قصد خرید خودکار و روان نویس برای هدیه  به یک معلم و یا دانش آموز را دارید این نکات را درنظر داشته باشید. حتی این امکان را خواهید داشت تا قلم را در رنگ‌های گوناگون انتخاب کنید و به وی هدیه دهید. اگر قصد خرید خودکار و روان نویس برای هدیه به یک طراح و یا هنرمند را دارید بهتر است قلمی برای وی انتخاب کنید که روان و سبک باشد. افراد که برای انجام کار زیاد سفر می‌کنند ممکن است یک خودکار جیبی و یک خودکار توپی سبک را ترجیح دهند زیرا هم احتمال نشتی آن‌ها کمتر است و هم براحتی قابل حمل خواهد بود.

سخن آخر

هنگام خرید خودکار و روان نویس برای هدیه می‌توانید شغل افراد، سن و سلیقه آن‌ها را درنظر بگیرید. به طور مثال اگر می‌خواهید برای مراسم ازدواج قلمی هدیه دهید، قلم‌های پردار هدیه‌ای زیبا برای عروسی هستند، در حالی که هدیه روانویس با بدنه نقره‌ای یا طلائی برای یک سالگرد تاریخی بسیار مناسب خواهد بود. اگر فرد یک دانش آموز و یا یک نویسنده است به او قلمی روان و سبک هدیه دهید. اگر وکیل و یا پزشک است می‌توانید قلمی با طرح‌ها و نقش‌های مدرن یا کلاسیک برای وی خریداری نمایید. همینطور هدیه‌ای برای یک همکار یا کارفرما می‌تواند هوشمندانه و یا طرحی کلاسیک باشد. به طور مثال می‌توانید در صورت تمایل از افرادی که بر روی بدنه قلم حکاکی انجام می‌دهند بخواهید لوگوی شرکت را بر روی روان نویس حک کنند.

خرید خودکار و روان نویس از از فروشگاه لوازم التحریر این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا طرح‌های گوناگونی را ببینید و یکی از آن‌ها را بپسندید. روان نویس‌ها و خودکارها باتوجه به مارک سازنده آن، جنس محصول، طراحی‌های روی بدنه و… قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت پس بهتر است آن‌ها را از فروشگاهی معتبر خریداری نمایید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.