خرید خودکار و روان نویس یا استفاده مجدد از خودکار خشک شده؟

خرید خودکار و روان نویس یا استفاده مجدد از خودکار خشک شده؟

ما به شما خرید خودکار و روان نویس جدید را پیشنهاد می‌کنیم چرا که هزینه و وقتی که باید برای احیا کردن خودکار خشک شده صرف کنید، صرف خرید مجدد شود بهتر است. یکی از پرکاربردترین نوشت افزارها در دنیای امروز خودکار است که در بین افراد با رده‌های سنی مختلف طرفداران بسیاری دارد. این محصول با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین علت در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی تولید می‌شود. روان نویس‌ها هم یک نوشت افزار میان خودکار و ماژیک هستند که در قسمت نوک به خودکار شبیه‌اند. روان نویس‌ها هم امروزه کاربردهای بسیاری دارند و با کیفیت بالایی تولید می‌شوند.یک نکته حائز اهمیت پس از خریداری خودکار و روان نویس‌ها از لوازم تحریر، توجه به استفاده صحیح از آن‌ها است چرا که حتی نمونه‌های اصل و مرغوب هم اگر به شکل نادرستی استفاده شوند ممکن است بعد از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست بدهند. یکی از مشکلاتی که برای این محصولات به وجود می‌آید، خشک شدن آنها است که راهکارهای زیادی برای رفع آن مطرح شده است.اما قطعا خودکار خشک شده  کیفیت سابق را نداشته و بعد از مدت کوتاهی ممکن است به طور کلی کارایی خود را از دست دهد.

پس از خرید خرید خودکار و روان نویس جدید چگونه بهترین مصرف را داشته باشیم؟

پس از خرید خرید خودکار و روان نویس جدید چگونه بهترین مصرف را داشته باشیم؟

طریقه استفاده از خودکار و روان نویس بسیار ساده است که با رعایت کردن آن می‌توانید برای مدت‌های طولانی از آن‌ها استفاده کنید. وارد نشدن ضربه به نوک خودکار و روان نویس مهمترین نکته‌ای است که باید در استفاده از آنها رعایت کنید چرا که ساچمه‌ مغزی‌ که در بدنه خودکار به کار رفته است و موجب جوهررسانی به نوک خودکار می‌شود، بسیار ظریف و حساس است و با کوچک‌ترین ضربه از حالت عادی خود خارج می‌شود.

پس بعد از خرید خودکار و روان نویس موردنظر به نکاتی که گفتیم توجه کنید تا بتوانید از محصولی که خریداری ‌کرده‌اید بیشتر استفاده کنید.

نکات لازم در خرید خودکار و روان نویس جدید

اگر خودکار یا روان نویس شما خشک شده است، بدانید که قابل استفاده نیست پس به دنبال رفع این مشکل نباشید و برای خرید مجدد اقدام کنید چرا که محصولی که خشک شده باشد به سختی به حالت اول خود بر خواهد گشت و به طور یقین کیفیت سابق را هم نخواهد داشت. اگر قصد خرید خودکار و روان نویس جدید دارید به نکات زیر توجه فرمایید تا بهتر انتخاب کنید:

بدنه

یک خودکار خوب باید از طراحی استاندارد و ارگونومیکی برخوردار باشد تا برای استفاده در ساعات طولانی، کاربر را خسته نکند. کارخانجات بسیاری به طراحی بدنه خودکار اهمیت می‌دهند تا بتوانند محصولاتی با ارگونومی بالا عرض کنند. هنگام خرید خودکار و روان نویس جدید به بدنه آن توجه کرده و در دست بگیرید تا میزان راحتی آن را در دست امتحان کنید.

جوهر روان

یک خودکاری ایده‌آل باید جوهر مناسبی داشته باشد تا نگارش با آن به راحتی انجام شود. خودکاری که جوهر روانی نداشته باشد، باعث خستگی دست نگارنده می‌شود. در نتیجه محصول مورد نظر خود را از یک لوازم تحریر معتبر تهیه کنید تا پس از مدتی نوشتن، شاهد پخش جوهر یا مشکلات این چنینی نباشید.

اندازه نوک سری خودکار

قبل از اینکه بخواهید برای خرید خودکار و روان نویس اقدام کنید حتماً نیاز خود را مشخص کرده و متناسب با آن انتخاب کنید. برای مثال اگر قرار است از خودکار برای انجام کارهای طراحی و ظریف استفاده کنید بهتر از نمونه‌های نوک ظریف‌تر و نازک‌تر انتخاب کنید.

یا اگر دست خط ریزی دارید بهتر از خودکار‌هایی با نوک متوسط استفاده کنید تا باعث متناسب شدن حروف و کلماتی شود که یادداشت می‌کنید.

خرید مجدد یا احیا خودکار خشک شده؟

خرید مجدد یا احیا خودکار خشک شده؟

با توجه به اینکه خود کارها در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، قطعاً زیر دست افراد مختلف و سنین متفاوتی هستند. کودکانی که به تازگی با خودکار نوشتن را آموزش دیده‌اند، مراقبت بیشتری برای خودکارهای خود دارند اما بعضی از افراد مانند نوجوان‌ها  که بسیار زیاد با این محصول سر و کار دارند، در بعضی از موارد ممکن است به لوازم التحریر خود را آسیب بزنند و بعد به دنبال خرید خودکار و روان نویس جدید باشند. این یکی از مواردی است که بسیار شاهد آن هستیم.

 اما اگر شما هم خودکاری دارید که خشک شده است ممکن است روش‌هایی مانند آب گرم، الکل و سرکه  برای باز شدن جوهر خودکار را شنیده باشد اما نکته حائز اهمیت این است که خودکاری خشک شده به سختی احیا می‌شود و اگر هم مشکلش رفع شود قطعاً نمی‌تواند به اندازه قبل برای شما کارایی داشته باشد پس به جای اینکه وقت خود را صرف درست کردن آن کنید، به فکر خرید یک محصول جدید باشید.

در واقع می‌توان گفت همیشه تعمیر خودکار خشک شده جوابگو نیست اما در مواردی که شما یک خودکار فانتزی و یا روان نویس خاصی دارید که به آن علاقه‌مند هستید و یا یادگاری‌ محسوب می‌شود، می‌توانید از روش‌هایی استفاده کنید اما به طور کلی هزینه مالی و زمانی که صرف می‌کنید به صرفه نیست پس قبل از اقدام تمام این موارد را بسنجید.

سخن آخر

صنعت لوازم تحریر روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.

به علت علاقه‌مندان و طرفداران بسیاری که محصولات این حوزه دارد تولیدکنندگان در تلاش‌اند تا نمونه‌هایی جذاب، با کیفیت و با طراحی‌های خاص را به بازار عرضه کنند. در بسیاری از موارد کیفیت فدای ظاهر می‌شود و ممکن است پس از خریداری یک خودکار یا مداد که از لحاظ ظاهری جذابیت بالایی هم دارد، شاهد خراب شدن آن باشید پس قبل از خرید خودکار و روان نویس جدید و یا هر محصول دیگری دقت کنید و معتبرترین برند را انتخاب کنید تا مجبور به خرید مجدد پس از مدت کوتاهی نشوید.

اگر در خصوص مسائل گفته شده و به طور کلی خرید خودکار و روان نویس و محصولات مشابه، هرگونه سوالی داشتید می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات و ابهامات شما هستند

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.