خرید لوازم گریم پرمصرف

خرید لوازم گریم پرمصرف

آیا شما هم به دنبال خرید لوازم گریم پرمصرف هستید؟ اگر به تازگی هنر گریم صورت را آموخته‌اید این مطلب را از دست ندهید! از دیرباز تا کنون بانوان با هنر آرایش صورت خود را زیباتر کرده‌اند اما در چند سال اخیر و با ابداع گریم علاوه بر زیبایی توانسته‌اند عیوب مادرزادی و نقص‌های صورت را نیز برطرف کنند. همچنین با استفاده از گریم می‌توان بدون عمل‌های جراحی گونه‌ها را برجسته‌تر، بینی را ظریف‌تر و چشم‌ها را درشت‌تر نشان داد. حال سؤال اینجاست که پرمصرف‌ترین لوازم گریم چه لوازمی هستند؟ این لوازم به چهار دسته لوازم مخصوص گریم پوست صورت، مخصوص گریم چشم‌ها، مخصوص گریم لب، ابزار و براش‌‌های مخصوص گریم تقسیم می‌شوند.

لوازم مخصوص گریم پوست صورت

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های گریم که در نتیجه نهایی تأثیر فراوانی دارد، گریم پوست صورت است. در این مرحله علاوه بر زیرسازی باید به نحوی هنرمندانه عیوب ظاهری فرد را پوشاند. همچنین یک گریمور خوب با استفاده از وسایل مناسب می‌تواند به صورت بُعد ببخشد و باعث برجسته‌تر دیده شدن گونه‌ها و ظریف‌تر نشان دادن بینی شود. همچنین کیفیت لوازم مصرفی گریم در این مرحله بر روی سایر مراحل نیز تأثیر می‌گذارد. در ادامه شما را برای خرید لوازم گریم پرمصرف مخصوص صورت راهنمایی خواهیم کرد.

پرایمرها

هدف اصلی استفاده از پرایمرها این است که آرایش شما در تمام طول روز خراب نشود و  پوست شما صاف به نظر برسد. انتخاب پرایمر به نوع پوست بستگی ندارد و شما می‌توانید با خرید یک پرایمر مناسب و معتبر، آن را برای تمام انواع پوست استفاده کنید.

کرم‌پودر (فاندیشن)

با توجه به اینکه کرم‌پودر یا فاندیشن باید بر اساس نوع پوست و رنگ آن انتخاب شود می‌توان مرحله انتخاب کرم‌پودر را یکی از سخت‌ترین مراحل گریم برشمرد. برندهای مختلف موجود در بازار میزان پوشش‌دهی متفاوتی دارند و گاهی لازم است با مربی خود یا یک آرایشگر حرفه‌ای در انتخاب آن مشورت کنید.

یکی از اشتباهاتی که افراد هنگام خرید کرم‌پودر انجام می‌دهند استفاده از آن بر روی پوست دست است. پوست دست شما از پوست صورتتان تیره‌تر است و به علت شستشوی مکرر تفاوت‌های اساسی با پوست صورت دارد. بهتر است کرم‌پودر را روی خط فک یا گردن تست کنید. توصیه می‌شود افرادی که رگه‌های قرمز روی پوست خود دارند از کرم‌پودر با تناژ صورتی استفاده کنند.

کانسیلر

اگر پوست شما دارای تیرگی، آکنه، کک‌ومک یا جای اسکار است بهتر است از کانسیلر در گریم صورت خود استفاده کنید. کانسیلر همان کرم‌پودر با غلظت بالا است و معمولاً یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست انتخاب می‌شود تا به طور کامل نقایص را بپوشاند.

رژگونه

رژگونه

رژگونه با ایجاد بُعد در صورت باعث برجسته دیده شدن گونه‌ها خواهد شد. هرگز این وسیله ضروری را از لیست خرید لوازم گریم پرمصرف خط نزنید! لزوم استفاده از آن هنگامی که از کرم‌پودر مات استفاده می‌کنید، به مراتب بیشتر از پیش می‌شود.

هایلایتر

از هایلایتر برای برجسته‌سازی صورت استفاده می‌شود. هایلایتر در اشکال مختلفی مانند پودری، کرمی، مایع و ترکیبی از کرم و پودر در بازار وجود دارد. هر کدام از این اشکال ویژگی‌های مختص خود را دارند اما به کسانی که تازه‌کار هستند نوع پودری پیشنهاد می‌شود. از هایلایتر در قسمت‌های بالای گونه‌ها، زیر ابرو و در امتداد بینی استفاده می‌شود. حتی می‌توان از آن به عنوان سایه چشم نیز استفاده کنید.

فیکساتور

فیکساتور نیز مانند پرایمر به دوام و ماندگاری گریم بر روی پوست شما کمک می‌کند. فیکساتور در پایان کار گریم بر روی سطح پوست اسپری می‌شود. با بستن منافذ پوستی از تعریق جلوگیری می‌کند در نتیجه آرایش شما مدت طولانی‌تری بر روی پوست شما باقی می‌ماند.

لوازم مخصوص گریم چشم‌ها

موفقیت یک گریم به نوع آرایش چشم بستگی دارد. در صورتی که گریم چشم‌ها درست طراحی و اجرا شود، به نقایص گریم در قسمت‌های دیگر کمتر توجه می‌شود. برای رسیدن به این هدف شما را به خرید لوازم گریم پرمصرف مخصوص چشم که در ادامه معرفی خواهیم کرد، ترغیب می‌نماییم.

پرایمر چشم

با وجود غدد اشکی و تحرک زیاد پلک‌ها در صورتی که از پرایمر چشم در گریم استفاده نشود، گریم در عرض دو یا سه ساعت به کلی از بین می‌رود.

سایه چشم

یکی از لوازم آرایش پر طرفدار از دیرباز تا کنون سایه چشم است. پیشنهاد می‌شود در صورتی که مصرف حرفه‌ای ندارید به جای خرید پالت سایه از سایه‌های تک‌رنگ یا فقط رنگ‌های اصلی استفاده نمایید. در گریم‌های لایت و امروزی بیشتر از رنگ‌های مشکی (مات یا براق)، قهوه‌ای و خاکستری استفاده می‌شود.

ریمل

با استفاده از ریمل می‌توان زیبایی مژه‌های خود را بیشتر و مخاطب را مسحور کنید. ریمل مژه‌ها را ضخیم‌تر، پرپشت‌تر، بلندتر و زیباتر نشان می‌دهد.

خط چشم

خط چشم با خطای دیدی که ایجاد می‌کند باعث کشیده یا درشت‌تر شدن چشم‌های شما می‌شود. معمولاً برای کشیدن خط چشم‌های ضخیم از مداد مشکی و برای خط چشم‌های نازک‌تر از خط چشم مایع استفاده می‌کنند.

لوازم مخصوص گریم لب

لوازم مخصوص گریم لب

هنگامی که با کسی صحبت می‌کنید بیشتر توجه او، بعد از چشم‌ها به لب‌های شماست. حال اگر در گریم به این عضو تأثیرگذار توجه نشود، مسلماً به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی‌کنید. برای آرایش لب‌ها فقط دو وسیله ضروری و پرمصرف وجود دارد.

رژلب

با استفاده از رژلب می‌توان نقایص موجود در لب‌ها را تا حدودی تصحیح کرد. این وسیله آرایشی به دو صورت جامد و مایع در بازار وجود دارد.

برق لب

از برق لب به منظور لطیف و درخشان نشان دادن لب‌ها استفاده می‌شود. همچنین در صورتی که وقت کمی برای انجام گریم دارید می‌توانید از آن به جای رژ لب استفاده کرده و کار خود را به اتمام برسانید.

ابزارها و براش‌های مخصوص گریم

علاوه بر تمام اقلام ذکر شده باید ابزارها و براش‌های مخصوص گریم را نیز در لیست خرید لوازم گریم پرمصرف خود بگنجانید. برخی از این ابزارها عبارت‌اند از:

بیوتی بلندر

بیوتی بلندر یک اسفنج قطره‌ای شکل برای پخش‌کردن کرم‌پودر، کانسیلر یا حتی سایه چشم است. این ابزار با ظاهر منحصربه‌فرد خود قادر است به تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد. بهتر است قبل از مصرف آن را خیس کنید تا حجم آن زیاد شده و راحت‌تر بر روی پوست کشیده شود.

انواع براش‌ها

قلم‌مو یا براش‌های متنوعی برای اجرای یک گریم بی‌نقص استفاده می‌شود. سعی کنید براش‌ها را از برندهای معتبر تهیه کنید تا در تمیز کردن‌های مکرر و پشت‌سرهم خراب نشوند. برخی از معروف‌ترین براش‌ها، براش صورت (برای استفاده پایه)، براش کوچک زاویه‌دار (برای کانتور کردن صورت)، براش فن (برای هایلایت)، کرکی (برای رژگونه)، براش سایه چشم و براش پودری کرکی (برای پودر برنزه) هستند.

شانه ابرو

برای رسیدن به یک گریم مطلوب باید به نظم و آراستگی ابرو نیز اهمیت داد. برای تمیز کردن ابرو ابتدا آن را شانه کنید. پس از قیچی کردن و برداشتن اضافات ابرو جاهای خالی را با مداد ابرو یا پودر تتو پر نمایید. در انتها برای ثابت ماندن تارهای ابرو از ژل ابرو استفاده کنید.

خرید لوازم گریم پرمصرف از فروشگاه تینو

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تینو علاوه بر خرید لوازم گریم صورت، گریم کودک و حتی لوازم‌تحریر را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید. خود را از ورود به دنیای رنگارنگ لوازم آرایش و گریم تینو محروم نکنید!

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.