نقاشی با ماژیک نقاشی

نقاشی با ماژیک نقاشی و خرید بهترین مارک

نقاشی با ماژیک نقاشی زیبایی و حسی دلپذیر به همراه دارد. استفاده از ماژیک ها ما را با دنیایی از جذابیت روبه رو خواهد کرد؛ چرا که به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد، در کمترین زمان ممکن خشک می‌شود. به دلیل طرح‌هایی جذابی که نقاشان با این ابزار هنری خلق کرده‌اند؛ امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. ماژیک ها بسته به نوع کاربردی که دارند شکل و رنگ متفاوتی دارند اگر علاقه‌مند به نقاشی با ماژیک نقاشی Painting with painting magic هستید؛ بهتر است این مطالب را مطالعه نمایید.

آشنایی با ساختار ماژیک نقاشی

آشنایی با ساختار ماژیک نقاشی

 

با توجه به این که در سال های اخیر نقاشی با ماژیک نقاشی بسیار رونق پیدا کرده است و علاقه‌مندان زیادی به این سبک نقاشی وجود دارد بهتر است قبل از خرید ماژیک نقاشی اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید. ماژیک نقاشی از نمد فشرده، مخزن جوهر، بدنه پلاستیکی و درپوش ساخته شده است که برای کودکان آن را به شکل ارگونومیک می‌سازند تا هنگام استفاده از آن کودک دچار مشکل نشود.

معرفی انواع مختلف ماژیک نقاشی

برای استفاده و نقاشی با ماژیک نقاشی ابتدا باید انواع آن را بشناسید. به طور کلی ماژیک ها به سه دسته، تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

ماژیک های پایه ی الکلی: این نوع از ماژیک ها به سرعت خشک می‌شوند، ضد آب هستند و نسبت به ماژیک های پایه حلال بو ندارند. مهم ترین مزایای نقاشی با ماژیک نقاشی پایه الکی این است که به راحتی خشک می‌شود و از پاره شدن کاغذ جلوگیری می‌کند.

ماژیک های پایه آبی: مناسب ترین نوع ماژیک نقاشی برای کودکان هستند؛ چرا که بو ندارد و کودک اذیت نمی‌شود. نوک اغلب آن‌ها فوم مانند است.

ماژیک های پایه حلال: این ماژیک نقاشی برای کودکان مناسب نیست و باید در مکانی با تهویه مناسب استفاده شود. این ماژیک برای استفاده روی صنایع دستی و طرح هایئ هنری و معماری نیز مناسب است. برای خرید ماژیک نقاشی در انواع مختلف می‌توانید به فروشگاه لوازم تحریر تینو مراجعه نمایید.

دلایل محبوبیت نقاشی با ماژیک نقاشی

دلایل محبوبیت نقاشی با ماژیک نقاشی

نقاشی با ماژیک نقاشی یکی دیگر از سبک های هنری بوده و کار با آن بسیار آسان است؛ چرا که این ابزار نقاشی نیاز ندارد که قبل از استفاده آن را آماده کرد. نیاز به تعمیر آن چنانی ندارند و نگهداری آن کار مشکی نخواهد بود. فقط باید ماژیک ها را در جایی دور از نور و گرما قرار داد. بعضی از انواع ماژیک این مزیت را نیز دارند که بعد از تمام شدن جوهر می‌شود به آن جوهر افزود و از آن استفاده کرد.

نقاشی با ماژیک نقاشی این امکان را به شما می‌دهد که نقاشی شما درخشان و پررنگ باشد و همچنین اگر می‌خواهید سریع نقاشی کنید ماژیک نقاشی بهترین ابزار برای این کار به شمار می‌رود. در این میان اگر قصد خرید آنلاین لوازم تحریر و انواع ماژیک نقاشی را دارید می‌توانید بهترین برندها را در بیشترین تنوع طرح و رنگ از ما در فروشگاه لوازم تحریر تینو بخواهید.

نکات قبل از خرید ماژیک نقاشی

هنگام خرید ماژیک نقاشی بهتر است به مواردی چون نوک ماژیک (که با توجه به کاربردی که دارد آن را انتخاب کنیم.) و پخش نشدن روی کاغذ توجه کنید. اما دیگر مواردی از قبیل:

  • بدون بو باشد.
  • تنوع رنگی داشته باشد.
  • رنگ واضحی داشته باشد.
  • به بافت کاغذ آسیب وارد نکند.
  • قیمت خرید آن مناسب باشد.
  • امکان شارژ دوباره آن وجود داشته باشد.

اهمیت دارد. همچنین مهم‌ترین نکته این است که کار کردن با آن راحت بوده و جوهر آن غیر سمی باشد. یکی از مشکلات اصلی نقاشی با ماژیک نقاشی این است که امکان ترکیب چند رنگ وجود ندارد. بنابراین طراح باید طیف گسترده‌ای از انواع رنگ های را داشته باشد که با توجه به این موضوع باید هزینه زیادی بپردازد و تعداد زیادی ماژیک بخرد.

معرفی برندهای برتر ماژیک نقاشی

معرفی برندهای برتر ماژیک نقاشی

در زمینه تولید انواع ماژیک شرکت های مختلفی در حال رقابت هستند و این محصول را در کیفیت های متنوعی به بازار عرضه می‌کنند که هر کدام به نوبه خود دارای خصوصیاتی خاصی هستند. ماژیک های نقاشی معمولاً در بسته های 12 تایی تا 24 تایی قرار دارند که از معروفترین آن ها می‌توان به ماژیک های کپیک، ماژیک نقاشی استدلر، ماژیک نقاشی فابرکاستل، ماژیک نقاشی پریمو، ماژیک نقاشی اونر، ماژیک نقاشی پنتر، ماژیک نقاشی بیک، ماژیک نقاشی ایمر و… اشاره کرد. در این میان خوب است بدانید فروشگاه لوازم تحریر تینو انواع ابزارهای نقاشی و طراحی را در کیفیت های مطلوب با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

انواع مختلف ماژیک نقاشی

  • برند جیوتو

ماژیک های تولید شده در این برند، در طیف رنگی مختلفی تا 36 رنگ موجود هستند. نوک ماژیک این برند از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. در ضمن قیمت ماژیک های نقاشی جیوتو بسیار مناسب است. اگر شما ماژیک نقاشی را برای کودک خود خریداری می کنید، انتخاب این برند می تواند بهترین انتخاب باشد. زیرا این ماژیک ها علاوه بر دارا بودن کیفیت رنگدانه ها، دارای طراحی بدنه و نوع نوک بسیار خوبی خوبی هستند.

برند جیوتو

  • برند لیرا

برند لیرا یکی از محبوب ترین برند های لوازم تحریر است. از ویژگی های این ماژیک می توان به، دارا بودن نوک نازک و گیره امنیتی، دارای رنگدانه های متالیک و فلورسنت با پایه آب، دارا بودن قابلیت شستشو، مقاومت بالا رنگدانه های جوهر آن در برابر نور و محو شدن و مواردی از این قبیل، اشاره کرد. همچنین لیرا تولید کننده ماژیک های حرفه ای، نیز می باشد. شما می توانید با خرید ماژیک نقاشی لیرا، خطوطی تمیز، یکنواخت و دقیق طراحی کنید. همان طور که متوجه شدید ماژیک های نقاشی لیرا، می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای فرزند دلبند شما و یا خود شما باشد.

برند لیرا

سخن پایانی

با توجه به این که نقاشی با ماژیک نقاشی بسیار جذاب است و طراحان برای طرح‌هایی که نیاز به خشک شدن سریع دارد از این ابزار استفاده می‌کنند. ضمن اینکه ایده آل ترین ابزار نقاشی برای طرح های سریع محسوب می‌شود. این ابزار در انواع و اقسام برندها در بسته های با تعداد مختلف در بازار وجود دارد. به دلیل اینکه عدم کیفیت این ابزار می‌تواند به چشم و ریه شما آسیب برساند بهتر است که از فروشگاه های معتبر و بهترین نوع آن را تهیه کنید. بنابراین خرید آنلاین لوازم تحریر و خرید ماژیک نقاشی از فروشگاه معتبر لوازم تحریر تینو پیشنهاد ویژه‌ی ما به شما خواهد بود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.