گواش پنتل چیست

گواش پنتل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آیا می‌دانید کاربرد گواش پنتل چیست؟ What is pantel gouache در پاسخ به این سؤال باید گفت این گواش یکی از انواع لوازم تحریر مهم و کاربردی است. گواش پنتل توسط هنرمندان و نقاشان استفاده می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت گواش یک نوع رنگ است که از طریق حل شدن رنگ دانه های آن در آب به وجود می‌آید. شما می‌توانید با خرید گواش پنتل رنگ آمیزی تصاویر مات را به خوبی انجام دهید.

گواش پنتل چیست؟

برند پنتل یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه تولید لوازم تحریر می‌باشد. این شرکت ژاپنی در سال ۱۹۴۶ راه‌اندازی شده است. مؤسس این شرکت یوکیو هوری نام دارد. خودکارهای تولید شده توسط برند پنتل در سال ۱۸۹۳ توانستند به شهرت زیادی دست پیدا کنند. به طوری که در سال ۱۹۶۶ این خودکارها توسط ناسا استفاده شدند. هم اکنون شرکت پنتل با تولید لوازم تحریر و گواش های خود توانسته است شهرت زیادی پیدا کند. گواش پنتل در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

ویژگی های گواش پنتل چیست؟

ویژگی های گواش پنتل چیست؟

گواش پنتل از جمله لوازم کاربردی برای رنگ کردن است. این گواش برای رنگ پوستر بسیار مناسب می‌باشد. چون به راحتی می‌توانید آن را کنترل کنید. از ویژگی‌های خوب این گواش سرعت خشک شدن بالای آن است. وجود رنگدانه های این گواش موجب شده تا دارای سرعت مناسب و خوبی برای خشک شدن داشته باشد.

همچنین وجود این رنگدانه‌ها در گواش پنتل باعث شده تا در بیشتر اوقات این نوع رنگ نسبت به دیگر رنگدانه های هنری برتری داشته باشد. برای خرید آنلاین لوازم تحریر می‌توانید به فروشگاه لوازم تحریر تینو مراجعه کنید. در این فروشگاه شما می‌توانید گواش پنتل را با قیمت مناسب‌تر خریداری نمایید.

همچنین بخوانید: 5 طرح برای نقاشی با گواش [از ساده تا حرفه ای]

تفاوت آبرنگ با گواش پنتل چیست؟

تفاوت آبرنگ با گواش پنتل چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید که تفاوت آبرنگ با گواش پنتل چیست با ما همراه باشید تا شما را با تفاوت این دو بیشتر آشنا کنیم‌. ساختاری که گواش پنتل دارد شباهت زیادی به آبرنگ دارد. به طوری که در برخی اوقات این دو به صورت هم‌زمان نیز استفاده می‌شوند. اما تفاوت آبرنگ با گواش پنتل چیست؟ در مقایسه با آبرنگ در گواش پنتل رنگدانه های زیادی به کار رفته است.

بنابراین رنگی که با کمک گواش پنتل به وجود می‌آید دارای جلوه های مات بوده و می‌تواند پوشانندگی بیشتری ایجاد کند. در مقایسه با گواش، رنگی که با کمک آبرنگ کشیده می‌شود دیرتر خشک خواهد شد‌ همچنین گواش پنتل نمی‌تواند جذب کاغذ شود. ولی آبرنگ خیلی سریع به داخل کاغذ نفوذ پیدا خواهد کرد.

شما می‌توانید با اضافه کردن آب به آبرنگ رنگ های روشن‌تر ایجاد کنید. اما در گواش پنتل این امکان وجود ندارد. برای اینکه بخواهید رنگ ‌گواش روشن‌تر باشد، شما می‌توانید به آن رنگ سفید اضافه کنید.

علت اهمیت کیفیت در گواش پنتل چیست؟

علت اهمیت کیفیت در گواش پنتل چیست؟

همان‌گونه که گفتیم گواش از لوازم مهم و کاربردی برای نقاشی و بسیاری از هنرها به شمار می‌آید. بنابراین لازم است که این محصول دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشد. چون در صورتی که گواش از کیفیت لازم برخوردار نباشد، کیفیت کار هنری نیز پایین خواهد آمد. پس برای خلق یک اثر هنری کیفیت و مرغوبیت گواش و مواد تشکیل دهنده آن اهمیت زیادی دارند.

پنتل یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه تولید گوشی های باکیفیت و درجه یک است. این برند با کیفیت بالا و خلوص زیاد ساخته می‌شود. بنابراین محبوبیت بسیار زیادی دارد. این برند موفق دارای ۶ رنگ می‌باشد. رنگ ‌های آن شامل قرمز، آبی، سفید، زرد، سبز و مشکی هستند. در صورتی که شما هم قصد خرید آنلاین لوازم تحریر و گواش پنتل را دارید می‌توانید مرکز لوازم تحریر تینو را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: 5 حلال رنگ گواش خشک شده | راهکار رنگ گواش خشک چیست؟

 

علت محبوبیت گواش پنتل چیست؟

برند پنتل یک برند ژاپنی می‌باشد که تولید کننده بهترین مارک گواش است. این برند قدیمی گواش های باکیفیتی را برای کارهای هنری حرفه‌ای تولید می‌کند. گواش حرفه ای پنتل دارای رنگدانه هایی است که رنگدانه های خشک زیادی می‌باشد. بر روی جعبه این گواش نوشته که قبل از استفاده آن را تکان دهید. اما دلیل محبوبیت گواش پنتل چیست؟

این گواش دارای رنگ دانه های بسیار قوی می‌باشد. بنابراین در صورتی که شما در مدت طولانی از گواش استفاده نکنید، باز هم با کمک آب یا صمغ عربی می‌توانید آن را مجدداً استفاده کنید. در گواش پنتل تمامی رنگ های اصلی وجود دارند. این گواش از تنوع رنگی بالایی برخوردار می‌باشد. با استفاده از ترکیب رنگ عالی این گواش، شما می‌توانید تمامی رنگ های حرفه‌ای را به‌ راحتی درست کنید. این نوع گواش انتخاب بسیار خوبی برای کارهای حرفه ای مثل نقش فرش، تزئین جواهرات و کارهای مینیاتوری می‌باشد.

معرفی بهترین برند های گواش

  • گواش برند وستا

گواش برند وستا

این گواش در رنگ های مختلفی عرضه می شود. محتوای درون این گواش ها، دارای رنگ های شفاف و درخشانی است، که قابل انحلال در آب هستند. شما می توانید گواش های وستا، را با خیالی آسوده برای فرزند خود خریداری کنید. زیرا کیفیت این محصول به گونه ای است، که برای استفاده دانش آموزان مناسب می باشد. از این گواش می توان بر روی انواع سطوح مانن: بوم، چوب، مقوا و یونولیت  و… استفاده کرد. این گواش، یک برند ایرانی است.

  • گواش برند پارس

گواش برند پارس

بسیاری از هنرمندان از گواش های پارس استفاده می کنند. گواش پارس، ساخت کشور ایران است. می توان گفت: این برند، یکی از معروف ترین برند های تولید داخل است. اگر شما قصد دارید تا آثار هنری زیبا و خارق العاده ای خلق کنید و به دنبال یک گواش مرغوب هستید، گواش پارس می تواند بهترین انتخاب شما باشد. گواش های پارس در بسته بندی های تک رنگ، 6 رنگ و 12 رنگ عرضه می شوند. رنگ گواش های پارس دارای بهترین کیفیت، درخشش، پوشش دهی بالا و ترکیب پذیری عالی است.

  • گواش برند جیوتو

گواش برند جیوتو

از ویژگی های گواش جیوتو می توان به دارا بودن کیفیت رنگ عالی، پوشش دهی فوق العاده، عدم ایجاد حساسیت پرای پوست، بدون بو، قابلیت شستشوی با آب اشاره کرد. همان طور که متوجه شدید، خرید گواش های جیوتو، می تواند یک انتخاب عالی برای شما یا فرزند دلبدتان باشد. این گواش، محصول کشور ایتالیا می باشد و در ساخت آن از تمام استاندارد های ساخت و تولید لوازم التحریر استفاده شده است.

سخن پایانی

در میان برندهای رنگ آمیزی، برند پنتر یکی از محصولات با درجه کیفی بالا می‌باشد. در صورتی که قصد خرید گواش با کیفیت و مرغوب را دارید پنتل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شما باید برای خرید گواش پنتل به فروشگاه لوازم تحریر با معتبر مراجعه کنید. تینو یکی از این مراکز است که گواش پنتل را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خرید آنلاین لوازم تحریر از این فروشگاه این محصول را به راحتی تهیه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.