گچ تخته سیاه ضد حساسیت

خرید گچ تخته سیاه ضد حساسیت برای کودکان و مدارس

گچ تخته سیاه ضد حساسیت Hypoallergenic blackboard chalk به دلیل داشتن ترکیبات پلیمری مانع از حساسیت های پوستی در شما می‌شود. این نوع گچ های تخته سیاه از پخش شدن گرد و غبار در فضای کلاس جلوگیری می‌کنند و در هنگام استفاده سر و صدا ندارند. چون یک لایه پلیمری روی سطح گچ را پوشانده است پس اجازه نمی‌دهد که پوست دست به طور مستقیم با گچ تماس داشته باشد. این روزها گچ های ضد حساسیت به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد به راحتی توانسته‌اند جایگزین مناسبی برای گچ های معمولی باشند.

بررسی گچ تخته سیاه ضد حساسیت

گچ تخته سیاه از جمله وسایلی است که با شنیدن اسمش یاد سال‌ها تحصیل برایمان زنده می‌شود. معمولاً گچ ها در مدل های استوانه ای و چهار گوش به صورت رنگ های متنوعی هستند. اگر چه کاربرد این ابزار در بیشتر مدارس و مراکز آموزشی کم رنگ شده است؛ ولی باز هم بسیاری از معلمان و اساتید آموزش خود را با گچ و تخته سیاه ارائه می‌دهند.

دقت کنید امروزه گچ های پیشرفته‌ای جایگزین گچ های قدیمی شده‌اند این گچ ها در مدل های نانو هستند و ساختار آن‌ها کاملاً ضد حساسیت است. پس گچ تخته سیاه ضد حساسیت می‌تواند از آسیب رسیدن به سیستم تنفسی شما جلوگیری کند همچنین مانع از ایجاد مشکلات پوستی و حساسیت زا در قسمت دست شود. پس این مدل گچ های مدرن کاربردی بیشتر از گچ های قدیمی پیدا کرده‌اند.

خرید گچ تخته سیاه ضد حساسیت برای کودکان

خرید گچ تخته سیاه ضد حساسیت برای کودکان

قطعاً کودکان برای نوشتن روی تخته سیاه به ابزار مخصوصی نیاز دارند. لازم است تا این ابزارها ضد حساسیت باشند و مانع از مشکلات پوستی فرزند دلبند شما شوند با پیشرفت تکنولوژی و طراحی گچ های رنگی نانو تا حدی این مشکل برطرف شده است معمولاً گچ ها در بسته‌بندی‌های متنوعی با کمترین قیمت در اختیار کودکان شما قرار دارند. ما در فروشگاه لوازم تحریر تینو سعی کرده‌ایم مرغوب ترین گچ تخته سیاه ضد حساسیت را در رنگ های دوست داشتی به کودکان شما هدیه دهیم.

مناسب ترین گچ تخته سیاه برای مدارس

مناسب ترین گچ تخته سیاه برای مدارس

اگر چه تخته های وایت برد و انواع ماژیک نیز استفاده از تخته سیاه و گچ را کم رنگ‌تر کرده است؛ ولی باز هم در بسیاری از مدارس کشور به علت کمبود امکانات و در دسترس نبودن وسایل پیشرفته استفاده از گچ تخته سیاه رواج دارد. سال‌هاست که معلمان و اساتید در خرید گچ تخته سیاه تنها از یک مدل گچ استفاده می‌کنند.

همچنین از عوارض و مشکلات آن‌ها غافل هستند در حقیقت گچ معمولی ترکیبی از کلسیت معدنی و مواد دیگری مثل سنگ آهک است این مواد پس از خرد و پودر شدن قالب گیری شده و مورد استفاده مراکز آموزشی قرار می‌گیرد؛ ولی امروزه با دانش علمی فراوان گچ تخته سیاه ضد حساسیت وارد بازار شده است معمولاً این ابزارها ساخته شده از کربنات کلسیم و فرمول های پلیمری هستند که از سلامت دانش آموزان شما در مدارس حمایت می‌کنند. پس در خرید آنلاین لوازم تحریر برای تهیه گچ مدرسه حتماً به دنبال گچ های ضد حساسیت باشید.

خرید مناسب ترین گچ برای دانش آموزان

خرید مناسب ترین گچ برای دانش آموزان

اگر از جمله کسانی هستید که در طول روز تماس زیادی با گچ تخته سیاه دارید شاید بارها شاهد ساییده شدن و پوسته شدن بافت دست خود بوده‌اید. ضمن اینکه گرد و غبار کشیدن گچ بر روی تخته سیاه باعث حساسیت‌های تنفسی در شما شده است. اگر چه این گونه مشکلات در ابتدای کار قابل تحمل بوده و هیچ علائمی ندارد؛ ولی در طولانی مدت به شدت سلامت دانش آموزان و معلمان را به مخاطره می‌اندازد پس با خرید گچ تخته سیاه ضد حساسیت از فروشگاه لوازم تحریر حساسیت های پوستی را از خود دور کنید. در این میان خوب است بدانید ما در فروشگاه لوازم تحریر تینو تنوع زیادی از گچ های تخته سیاه را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

همچنین بخوانید: آموزش کاردستی مدرسه | ساخت کاردستی با کاغذ و مقوا

ویژگی‌های گچ تخته سیاه ضد حساسیت

ویژگی‌های گچ تخته سیاه ضد حساسیت

مطمئناً با خرید گچ تخته سیاه از نظر بهداشت پوستی در امان خواهید بود. پس زمانی که دست شما خراش افتاده و یا زخم شده است گچ تخته سیاه ضد حساسیت مانع از ورود میکروب‌ها به بدنتان می‌شود. همچنین این مدل گچ های پیشرفته برخلاف گچ های قدیمی و بی‌کیفیت از بروز برخی ناهنجاری های پوستی جلوگیری می‌کنند پس در استفاده‌های طولانی مدت از گچ های ضد آلرژی دچار عفونت های پوستی و یا مشکلات تنفسی نخواهید شد. این نمونه گچ های نانو به دلیل نداشتن ذرات گرد و غبار قطعاً از ورود میکروب به ریه شما جلوگیری می‌کند در نتیجه از ایجاد تب های شدید همراه با سرفه در امان خواهید بود.

سخن پایانی

دقت کنید همیشه گچ تخته سیاه ضد حساسیت برای نوشتن به کار نمی‌رود گاهی اوقات این ابزارها برای پاک کردن لکه های روغن از روی پارچه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است که مورچه‌ها از بوی گچ متنفر هستند پس با کشیدن گچ تخته سیاه در محل عبور مورچه‌ها از شر آن‌ها راحت شوید.

در بیشتر مواقع گچ های تخته سیاه به عنوان بوگیر به کار می‌روند؛ زیرا رطوبت و بوی محیط را به خود جذب می‌کنند. پس ما در فروشگاه لوازم تحریر تینو به شما پیشنهاد می‌دهیم خرید گچ تخته سیاه را با دقت انجام دهید و خرید این ابزار را برای استفاده‌های مختلف به طور کاملاً بهداشتی و بسته‌بندی‌های مطمئن از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.