رنگ روغن نقاشی روی بوم

معرفی 10 نمونه از بهترین انواع رنگ روغن نقاشی روی بوم

با توجه به اینکه امروزه انواع برندهای رنگ روغن نقاشی Oil painting روی بوم بسیار متنوع می‌باشد، انتخاب برند باکیفیت جزو مباحث مهم و بدون شک تأثیرگذار در تولید یک آثار هنری نقاشی خواهد بود. با این حال ما سعی کرده‌ایم در ادامه این مقاله به معرفی ۱۰ نمونه از بهترین انواع رنگ روغن نقاشی رو بوم بپردازیم تا شما راحت‌تر بتوانید یک گزینه مناسب را انتخاب کنید.

انواع رنگ روغن نقاشی

رنگ‌های روغن انواع مختلفی دارند که در زیر به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌کنیم:

رنگ روغن وینزور

شاید بتوان گفت در بین انواع رنگ روغن نقاشی روی بوم ، رنگ روغن وینزور و نیوتن مرسوم ترین و محبوب ترین برندها در ایران و به طور کلی در بسیاری از کشورهای دنیا می‌باشد. این رنگ که تولید کشور انگلیس است از سال ۱۸۳۲ میلادی روانه بازار شده و در حال حاضر این برند انواع مختلفی از رنگ را تولید می‌کند. حجم‌های این رنگ‌ها به صورت ۲۱، ۳۷ و ۲۰۰ میل بوده تا مشتریان بتوانند متناسب با سلیقه خود آن چه را که می‌خواهند انتخاب کنند. از طرفی فراوانی و قیمت مناسب به این رنگ روغن دیگر دلیل محبوبیت آن می‌باشد.

رنگ روغن نقاشی وازاری

یکی دیگر از برندهای برتر در زمینه رنگ روغن نقاشی روی بوم، رنگ روغن وازاری است که رنگ روغنی باکیفیت و حرفه‌ای می‌باشد. تاکنون هنرمندان مشهور متعددی از این مارک رنگ استفاده کرده لذا در تولید این رنگ روغن از مواد افزودنی چون گچ و موم استفاده نمی‌شود و این امر موجب شده که این رنگ روغن کیفیت مثال ‌زدنی داشته باشد.

این برند همچنین تعدادی رنگ اختصاصی ارائه نموده است که این رنگ‌ها یک پالت رنگی محدود را ایجاد خواهد کرد. در این بین رنگ‌های قهوه ای این برند از شهرت خاصی برخوردار بوده که اگرچه تولید آن در نگاه اول ساده می‌باشد اما ترکیب مناسب با آن موجب جذابیت این رنگ می‌شود.

معرفی رنگ روغن نقاشی روی بوم

رنگ روغن نقاشی ونگوگ

برند برتر دیگر در زمینه ارائه رنگ روغن برای نقاشی روی بوم، برند ونگوگ بوده که یک برند هلندی می‌باشد و در حال حاضر در بازار ایران نیز این رنگ روغن ارائه می‌گردد کیفیت محصولات این برند نیز شاید شباهت به رنگ روغن وینتون برند وینزور می‌باشد. این برند ۶۶ رنگ را ارائه داده که بعضی از رنگ‌های جذاب آن در برند مشهور وینزور مشاهده نمی‌شود. تیوب‌های این رنگ روغن در حجم‌های ۲۰، ۴۰، ۶۰ ۲۰۰ و ۵۰۰ میل تولید شده است.

رنگ روغن رامبراند

رنگ روغن رامبراند محصولی از شرکت رویال تلنت بوده که کیفیتی عالی دارد. این رنگ روغن در حجم‌های متنوعی تولید شده و تیوب‌های بسیار شیکی دارد. اما قیمت این رنگ‌ روغن نسبتاً گران است و تمامی آن‌ها در بازار ایران پیدا نمی‌شود.

رنگ روغن اشمینک

محصول بسیار باکیفیت آلمانی رنگ روغن اشمینک بوده که این برند با توجه به کیفیت و تنوع رنگی محصولات خود را در چهار نوع کالج، آکادمی، نورما و موسینی ارائه می‌دهد. حرفه‌ای‌ترین محصول این برند نوع موسینی است.

رنگ روغن نقاشی سن پترزبورگ

برند سن پترزبورگ یکی دیگر از برندهای معروف رنگ روغن می‌باشد که محصول کشور روس است و شهرت زیادی دارد. این رنگ روغن‌ها در دو مدل ارائه می‌شود.

رنگ روغن مایکل هاردینگ

و اما اگر در بین بهترین انواع رنگ روغن نقاشی روی بوم به دنبال یک برند آمریکایی هستید رنگ روغن مایکل هاردینگ مناسب خواهد بود. این برند آمریکایی که ادعا می‌کند رنگ‌های دست ساز ارائه می‌دهد در حجم‌های ۴۰ و ۲۲۵ ساخته می‌شود.

همچنین بخوانید : معرفی ضروری ترین انواع ابزار رنگ آمیزی و نقاشی

آشنایی با رنگ روغن نقاشی روی بوم

رنگ روغن نقاشی شین هان

و اما یکی از مارک‌های تقریباً جدید ارائه دهنده رنگ روغن برند شین هان است که یک محصول کره‌ای بوده و در حال حاضر ۳۲ محصول را تولید کرده است. رنگ روغن‌های این برند کیفیت خوبی داشته و رنگی قوی دارد.

رنگ روغن اولد هالند

در بین انواع برندهای رنگ روغن یکی از قدیمی‌ترین های جهان برند اولد هالند می‌باشد. این برند که در سال ۱۶۶۴ محصولات خود را روانه بازار کرده از فرمول خاصی پیروی می‌کند به طوری که استفاده از بذر کتان در تولید این رنگ‌ها منجر به شفاف‌تر شدن آن شده و از طرفی فرایند خشک شدن نقاشی نیز در زمان قابل قبولی انجام می‌پذیرد.

سخن پایانی

تنوع بالا در انواع رنگ روغن دست خریداران را کاملاً باز گذاشته تا از برند مورد نظر خود این محصول را تهیه کنند. از این رو شناخت این برندها می‌تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه به خوبی کمک کند.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.