بهترین مارک تراش مداد

بهترین مارک تراش مداد چه برندی است؟

برای خرید بهترین مارک تراش مداد The best brand of pencil sharpener لازم است به موارد بسیاری توجه کنید. در این میان نوع کاربرد شما از این ابزار و پارامترهای بسیاری می‌تواند در انتخاب بهترین تراش اهمیت داشته باشد. هر چند که امروزه برندهای مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد که خوب است بهترین و باکیفیت ترین نمونه‌ها را بیشتر بشناسید. با این حال اگر می‌خواهید با ویژگی های بهترین مداد تراش آشنا شوید، ما در این مقاله شما را با برخی از ویژگی های بهترین مارک تراش رومیزی و تراش معمولی آشنا می‌کنیم.

خرید بهترین مارک تراش مداد

برای هر کسی که از مداد تراش استفاده می‌کند بهترین نوع تراش دارای تعاریف مختلفی است. به طوری که برخی از افراد تراش‌های رومیزی را می‌پسندند و برخی دیگر به دنبال خرید تراش فانتزی هستند. در این مقاله ما قصد داریم شما را با بهترین مارک تراش مداد برای مدرسه و دیگر فعالیت های هنری و حرفه ای آشنا کنیم. همچنین در این مقاله قیمت مداد تراش معمولی و قیمت مداد تراش رومیزی را بررسی می‌کنیم و به نحوه خرید آنلاین لوازم تحریر در فروشگاه لوازم تحریر تینو می‌پردازیم.

ویژگی های بهترین مارک تراش مداد

ویژگی های بهترین مارک تراش مداد

به طور کلی یک مداد تراش خوب دارای ویژگی هایی مثل تیغه تیز و باکیفیت، پیچ و قطعات محکم بدنه، خوش‌دست و غیره می‌باشد. در انواع مداد تراش کار اصلی توسط تیغه تراش انجام می‌شود. بنابراین برای اینکه مداد به خوبی تراشیده شود، لازم است که شما به تیزی و محکم بودن تیغه آن توجه کنید. بهترین مارک تراشه مداد دارای تیغه‌هایی از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ است. در برخی تراش‌ها امکان تعویض تیغه وجود دارد. همچنین برخی دیگر به همراه تیغه‌های یدکی به فروش می‌رسند.

همچنین بخوانید: خرید تراش مناسب مداد طراحی

خوش دست بودن مداد تراش

مداد تراش از جمله لوازم تحریری است که دانش آموزان آن را زیاد در دست می‌گیرند. پس بهترین مارک تراش مداد باید طوری باشد که به راحتی در دست جا شود. همچنین تراش باید در زمان تراشیدن دارای آرگونومی مناسبی باشد. بهترین تراش رومیزی یا مداد تراش برقی دارای دستگیره هستند. پس لازم است این دستگیره خوش دست باشد. شیارهایی که بر روی بدنه و دستگیره انواع مداد تراش‌ها وجود دارند، جلوی سر خوردن آن‌ها از دست را می‌گیرند.

ابعاد مناسب مداد تراش

ابعاد مناسب مداد تراش

ابعاد مناسب تراش یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید لوازم تحریر و خرید مداد تراش باید به آن دقت کنید. تراش‌ها دارای اندازه های مختلفی هستند. برخی از آن‌ها بسیار ظریف و ریز می‌باشند پس این نوع تراش‌ها برای کودکان مناسب هستند. تراش‌های مخزن دار معمولاً تراش‌هایی با اندازه بزرگ هستند که چون در آن‌ها مخزن به کار رفته است در نتیجه ابعاد تراش بزرگ‌تر خواهد بود. به طور کلی داشتن مخزن برای این محصول یک مزیت به شمار می‌آید. زیرا تراشیدن مداد همیشه دارای پسماند خواهد بود.

تراش مداد مناسب برای مدرسه

مداد تراش‌هایی که به عنوان تراش معمولی یا مخزنی برای کودکان خریداری می‌شوند، نباید اندازه بزرگ و وزن سنگین داشته باشند. زیرا کودکان می‌خواهند همواره این لوازم تحریر را با خود حمل کنند. برای کودکان باید از انواع مداد تراش معمولی یا مخزن دار دستی که دارای اندازه کوچک هستند را تهیه کرد. امروزه تراش‌های فانتزی متنوعی در بازار وجود دارند که توجه کودکان را به خود جلب می‌کنند. تولید کنندگان داخلی انواع تراش‌های معمولی فانتزی و مخزن دار را برای کودکان تهیه می‌کنند.

خرید بهترین برند تراش مداد

خرید بهترین برند تراش مداد

اگر شما هم در بازار و در میان انواع مداد تراش‌های رنگارنگی که فروشنده در مقابل شما قرار می‌دهد به دنبال بهترین برند مداد تراش هستید خوب است بدانید برندهایی از قبیل:

  • مداد تراش کنکو
  • مداد تراش اونر
  • انواع تراش پیکاسو
  • مداد تراش استدلر
  • مداد تراش پنتر
  • تراش رومیزی دلی
  • تراش رومیزی بنیتو
  • تراش رومیزی کارل

از جمله بهترین مارک های عرضه کننده این محصول هستند که آن را در طرح‌ها، مدل‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلف تولید و روانه بازار کرده‌اند.

کاربرد بهترین مارک تراش مداد

برای مواردی مثل نقاشی های سیاه قلم یا مداد رنگی، مداد تراش کاربرد بسیار زیادی دارد. از دیگر فعالیت هایی که در آن از مداد تراش استفاده می‌شود، می‌توان به نقشه کشی اشاره کرد. بنابراین در این فعالیت‌ها انواع مداد تراش نیز کاربرد زیادی دارند. برای انجام امور هنری و تخصصی بهترین مارک تراش مداد باید بادوام و محکم باشد. زیرا در این کارها تراش از جمله ابزاری است که دائماً مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس باید این ابزار باید دارای دوام کافی باشد.

اهمیت کیفیت تراش

اهمیت کیفیت تراش

یکی از ویژگی ‌هایی که تراش مداد باید در فعالیت‌ های حرفه ای و هنری داشته باشد، کیفیت و کارآیی مناسب است. زیرا در این کارها ظرافت اهمیت زیادی دارد. بنابراین مداد باید به خوبی تراشیده شود. پس تراش نباید موجب آسیب رسیدن به مداد شود. مخزن دار بودن تراش از دیگر مواردی است که باید در خرید تراش به آن دقت کنید. در ایران بهترین مارک مداد تراش مداد رومیزی و مخزن دار و برقی و معمولی تولید می‌شوند. این تراش‌ها برای افرادی که کار حرفه‌ ای با مداد انجام می‌دهند، کاربرد بسیاری دارند.

بهترین مارک تراش رومیزی

بهترین مارک تراش مداد رومیزی دارای مخزن بزرگ می‌باشد. بنابراین مخزن این تراش خیلی دیرتر پر می‌شود. در نتیجه میز شما همواره تمیز خواهد بود. در مداد تراش‌های رومیزی از تیغه‌های باکیفیت استفاده می‌شود و خیلی سریع تراش کند نخواهد شد. همچنین ممکن است برخی از این تراش‌ها دارایی تیغه‌های یدکی نیز باشند. طرز استفاده از تراش رومیزی بسیار ساده و راحت می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید آنلاین لوازم تحریر به تینو یکی که یک فروشگاه لوازم تحریر معتبر است، مراجعه کنید.

معرفی بهترین مارک مداد تراش

  • مداد تراش برند لیرا

مداد تراش برند لیرا

شما می توانید با خرید این برند مداد تراش، با آن انواع مداد شمعی، مدادهای مثلثی و مدادهای شش ضلعی را بتراشید. می توان این مداد تراش را با مدادتراش برند فابرکاستل مقایسه کنید. بدین صورت که مداد تراش لیرا کارایی مشابه فابر کاستل اما با قیمت مناسب تر، دارد.

  • برند جیوتو

برند جیوتو

کیفیت مداد تراش برند جیوتو به گونه ای است، که می تواند تا مدت ها تیز باقی بماند. مداد تراش جیوتو دارای بدنه ای شفاف است. به بیانی دیگر، شما می توانید هنگام تراشیدن مداد خود، درون تراش را مشاهده کنید و زمانی که نیاز به تخلیه نمودن تراشه ها بود، آن ها را تخلیه کنید. طراحی این مداد تراش شامل 4 نوع تنوع رنگی، آبی، بنفش، سبز و نارنجی می شود. شما می توانید با این محصول، از آن برای تراشیدن پاستل ها و مداد هایی با قطر 3.8 میلی متر، استفاده کنید.

  • برند دلی

برند دلی

برند دلی، یک برند چینی است. محصولات این برند، در انواع تراش های رومیزی و ساده عرضه می شوند. تراش های دلی دارای طراحی شیک و خاصی هستند که می توانند یک انتخاب عالی باشند. تراش های دلی برای تراشیدن مداد های ساده طراحی شده اند. به بیانی دیگر استفاده از تراش های ساده برند دلی، برای تراشیدن مداد های ذغالی، روغنی و… مناسب نمی باشد.

سخن پایانی

در این مقاله شما با نکات مهم در زمینه خرید تراش آشنا شدید. بنابراین در صورتی که قصد خرید بهترین تراش مداد را دارید، باید به این نکات دقت کنید. کودکان معمولاً علاقه زیادی به مداد تراش فانتزی دارند. ولی بزرگ‌ترها به کارایی و استحکام تراش دقت می‌کنند. در بهترین مارک تراش مداد اجزای باکیفیتی به کار رفته است. بنابراین این تراش تا سال‌های زیادی کارکرد خوبی خواهد داشت. اگر می‌خواهید بهترین فروشگاه لوازم تحریر برای خرید مداد تراش را پیدا کنید، لوازم تحریر تینو یکی از مراکزی است که بهترین مارک های مداد تراش را به فروش می‌رساند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.