نحوه استفاده از شارژر فندکی

نحوه استفاده از شارژر فندکی چگونه است؟

نحوه استفاده از شارژر فندکی How to use a lighter charger کار بسیار راحتی است. شارژ فندکی خودرو با توجه به این که گوشی همراه یک نیاز ضروری است و در صورت شارژ نداشتن ممکن است مشکلاتی را برای کاربر به وجود بیاورد به یک محصول پرکاربرد تبدیل شده است. امروزه انواع شارژر فندکی در مدل‌های مختلف با کیفیت‌های گوناگون در بازار وجود دارد. به همین دلیل ما نیز در این مقاله با انواع آن و مزایای شارژ فندکی، نحوه استفاده از این محصول و نکات مهم برای خرید آن می‌پردازیم.

شارژر فندکی چیست؟

شارژر فندکی چیست؟

شارژ های فندکی در واقع از انواع شارژهای گوشی همراه می‌باشد که به جای اتصال به پریز برق به سوکت فندکی ماشین وصل می‌شود و با استفاده از باطری خودرو، باتری انواع گوشی موبایل را شارژ می‌کند. نحوه استفاده از شارژر فندکی بسیار آسان است. افرادی که شغل آن‌ها طوری است که بیشتر رانندگی می‌کنند به این وسیله بیشتر نیاز پیدا می‌کنند. شارژر های فندکی با کیفیت‌ها و قیمت‌های متنوعی وجود دارد؛ که بهترین نوع آن را می‌توانید از فروشگاه لوازم تحریر تینو تهیه نمایید.

همچنین بخوانید: طراحی آکادمیک : شروع طراحی با اصول علمی و درست!

نحوه استفاده از شارژر فندکی

شارژ فندکی دستگاهی است که برق 12 ولت خودرو را به ولتاژ 5 ولت تبدیل می‌کند. یک سر آن به پورت فندکی خودرو متصل می‌شود و یک یا چند پورت یو اس بی را فراهم می‌کند. این گجت کوچک وسیله ای بسیار کارآمد برای افرادی است که دائماً در حال سفر هستند و زمان کافی را برای شارژ کردن گوشی یا تبلت خود در خانه را ندارند. شارژرهای فندکی به صورت خودکار جریان مورد نیاز دستگاه مقصد را تنظیم می‌کنند. هنگام خرید شارژر فندکی باید دقت کنید که بهترین نوع آن را انتخاب نماید چرا که نباید به باتری گوشی و به باطری خودرو آسیبی وارد شود.

مزایای استفاده از شارژر فندکی

مزایای استفاده از شارژر فندکی

تصور کنید که در یک سفر کاری بسیار مهم هستید و به تلفن همراهتان هم نیاز دارید. ولی متوجه می‌شوید که باطری گوشی شما در حال اتمام است. بهترین وسیله ای که می‌توانند به کمک شما بیاید شارژر فندکی خودرو می‌باشد. این وسیله کوچک به طور هم‌زمان یک یا چند پورت را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید چند وسیله مانند دوربین یا تلفن همراهتان را شارژ کنید. شارژر های فندکی جای زیادی را اشغال نمی‌کنند و قابل حمل هستند. ضمن اینکه نحوه استفاده از شارژر فندکی کار پیچیده‌ای نیست.

معرفی انواع شارژر فندکی خودرو

همان طور که گفته شد این دستگاه در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد. از مهم‌ترین انواع آن می‌شود به نمونه‌هایی چون شارژر فندکی تک پورت، شارژر فندکی دو پورت، شارژر فندکی سه یا چند پورت، شارژر فندکی ال دی نیو فست، شارژر سه پورت با کابل میکرو، شارژر فندکی همراه با کابل شارژ اندروید و اپل پرومیت اشاره کرد. نحوه استفاده از شارژر فندکی خودرو در همه مدل‌ها یکسان است. در این میان گر شما هم قصد خرید این محصول را دارید خوب است بدانید با خرید شارژر فندکی و خرید آنلاین لوازم تحریر از فروشگاه لوازم تحریر تینو می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شوید.

نکات مهم خرید شارژر فندکی خودرو

نکات مهم خرید شارژر فندکی خودرو

با توجه به کارایی زیادی که شارژر های فندکی دارد و نحوه استفاده از شارژر فندکی که بسیار آسان است. شرکت های زیادی در حال ارائه این محصول هستند. پس هنگام خرید شارژر فندکی باید به معیارهایی چون موارد زیر توجه کنید:

قیمت و کیفیت: توجه به کیفیت شارژ فندکی از مسائل مهمی است که اگر آن را فدای قیمت کنیم به موبایل ما به طور جدی آسیب وارد خواهد شد. با توجه به این که هر چه وسیله الکتریکی باکیفیت‌تر باشد قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

پورت و جریان خروجی: یکی دیگر از فاکتورهایی که برای خرید شارژ فندکی باید به آن توجه کرد تعداد پورت های خروجی فندکی شارژی می‌باشد. به طوری که هر چه تعداد پورت ها بیشتر باشد میزان وسیله ای که به طور هم‌زمان می‌شود شارژ کرد نیز افزایش می‌یابد.

تکنولوژی: بعضی از این گجت ها از تکنولوژی های به‌روزتری مانند کنترل دما، پشتیبانی از شارژ سریع و…برخوردار هستند که قیمت آن‌ها با توجه به نوع تکنولوژی که دارد افزایش خواهد داشت.

همچنین بخوانید: آموزش 0 تا 100 ساخت کارت پستال دست ساز ساده

برندهای معروف شارژر فندکی

معمولاً عملکرد یک شارژر فندکی خوب را می‌توان از نام برند سازنده آن تشخیص داد. اگر هنگام خرید شارژر فندکی به سراغ برندهای نامعتبر بروید که به کیفیت توجه چندانی ندارند قطعاً باید بعد از مدتی هزینه های جبران ناپذیری برای خرید باطری موبایل خود بپردازید. از معروف‌ترین برندهای شارژر فندکی در ایران می‌توان به فندک انکر، فندک شیائومی، فندک پیکسی، فندک رنون، فندک ریمیکس، فندک تسکو، فندک راوپاور و … اشاره کرد.

معرفی برند های مختلف و معتبر شارژر فندکی

  • برند colorissimo

برند colorissimo

این شارژر فندکی، مطابق استاندارد های اروپایی تولید شده است. بدنه این محصول از پلاستیک مرغوب و با کیفیت، تو.لید می شود. اگر شما به دنبال خرید یک شارژر فندکی عالی هستید، شارژر فندکی کالریسمو می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، و از شارز کردن تلفن همراه خود در خودرو لذت ببرید. می توان از مشخصات فنی این شارژر فندکی،  به میزان جریان برق ورودی ، 12-24 ولت و میزان برق خروجی آن حدود ا ولت الی 5 ولت، اشاره کرد. می توان گفت: برند کالریسمو یکی از برند های برتر دنیا است.

سخن پایانی

با توجه به این که شارژر فندکی یک وسیله کارآمد است. خرید شارژر فندکی نیاز به رعایت نکاتی چون توجه به نوع کابل، قیمت، برند و … دارد. نحوه استفاده از شارژر فندکی کار آسانی خواهد بود و شما با همراه داشتن شارژر فندکی در سفرهای خود دیگر نگران خالی شدن باطری گوشی خود نخواهید بود. همچنین خرید آنلاین لوازم تحریر از فروشگاه لوازم تحریر تینو می‌تواند به شما در صرفه جویی زمان و هزینه کمک شایانی بکند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.