وسایل گریم صورت فانتزی

انواع وسایل گریم صورت فانتزی چیست؟

وسایل گریم صورت فانتزی Fancy makeup tools که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان قابل استفاده است، امروزه در بسیاری از جشن ها و میهمانی ها استفاده می‌شود. طرح‌های بسیار جالبی که بر روی صورت افراد با استفاده از وسایل چهره پردازی انجام می‌شود نه تنها برای کودکان بلکه برای بسیاری از بزرگسالان نیز جذاب است. حال برای آشنایی با وسایل مورد نیاز جهت گریم صورت بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

وسایل گریم صورت فانتزی

وسایل گریم صورت فانتزی

 

نقاشی و گریم صورت جزو تفریحاتی است که برای همه بچه‌ها در هر سنی که هستند جذاب خواهد بود. حتی بزرگسالان نیز از این سرگرمی استقبال زیادی می‌کنند. گاهی اوقات مشاهده می‌شود که افراد جهت نقاشی صورت کودکان از وسایلی چون ماژیک های معمولی ، آبرنگ ، گواش یا حتی لوازم آرایش استفاده می‌کنند که این امر به هیچ عنوان مناسب نیست.

به طور کلی برای انجام این گریم‌ها باید از وسایل گریم صورت فانتزی که کاملاً از لحاظ بهداشتی مورد تایید است استفاده شود. این گریم صورت ایده خلاقانه‌ای برای مهمانی‌ها و جشن ها است و کودکان شما می‌توانند با چهره های بانمک انیمیشنی حاضر شوند.

همچنین بخوانید: گریم کودک : آموزش + لیست وسایل ( قیمت روز ) | چهره پردازی کودک

تفاوت وسایل گریم کودکان و بزرگسالان

همان‌طور که گفته شد استفاده از وسایل گریم صورت فانتزی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان ممکن می‌باشد. اما به طور کلی باید بدانید وسایل گریم کودک باید بسیار باکیفیت باشد و تفاوت هایی با وسایل گریم بزرگسالان دارد. لذا پوست حساس و لطیف کودکان چنانچه در معرض مواد بی‌کیفیت قرار بگیرد آسیب می‌بیند.

از طرفی همواره کودکان به دنبال چهره های فانتزی هستند که از جمله این طرح‌ها می‌توان به انواع تصاویر کارتونی و انیمیشنی چون پروانه ، خرگوش ، کفشدوزک ، کشیدن پوزه و سیبیل ، ببر و غیره اشاره کرد. در وسایل گریم صورت فانتزی کودکان همچنین رنگ‌های بسیار جذاب و شادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به زرد، قرمز، آبی، گلبهی، صورتی اشاره کرد اما وسایل گریم صورت بزرگسالان رنگ‌های محدودی دارد. برای کودکان همچنین باید از وسایلی استفاده شود که ماندگاری خوبی داشته باشد. زیرا کودکانی که بسیار پر جنب و جوش هستند اگر از رنگ‌های بی‌کیفیت استفاده شود ممکن است سریع پاک شده یا بر روی لباس آن‌ها لک بگذارد.

رنگ‌های صورت مهمترین وسایل گریم کودک

رنگ‌های صورت مهمترین وسایل گریم کودک

 

همان‌طور که گفته شد برای گریم کودک و بزرگسالان وسایل گریم صورت فانتزی نیاز می‌باشد. این وسایل ابزار در دسته‌های مختلفی قرار گرفته که مهمترین آن‌ها رنگ‌های صورت است. امروزه انواع مختلفی از این رنگ‌ها به صورت پودری ، مایع ، گلیسیرین ، موم و غیره موجود است.

در این بین رنگ‌های صورت گلیسیرین موم پارافین و رنگ‌های مبتنی بر صمغ بهترین و پر استفاده ترین رنگ‌های صورت هستند. این انواع رنگ با استفاده از آب فعال شده و استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود. مثلاً کاربرد رنگ‌های بر پایه گلیسیرین به دلیل انعطاف پذیری برای ترکیب بهتر بوده و رنگ‌های با پایه موم پارافین بهترین گزینه برای کار در خط است.

همچنین بخوانید: خرید لوازم گریم پرمصرف

دیگر لوازم مورد نیاز برای گریم فانتزی

وقتی شما به فروشگاه لوازم تحریر تینو مراجعه می کنید علاوه بر اینکه می‌توانید اقدام به خرید آنلاین لوازم تحریر کنید انواع مختلف وسایل گریم صورت فانتزی نیز در این فروشگاه موجود است. در کنار رنگ‌های صورت دیگر انواع این وسایل قلم مو است.

برای شروع کار به دو قلم مو نیاز است که یکی از آن‌ها قلم موی گرد است که با استفاده از این قلم مو می‌توان خطوط کلی را بر روی صورت رسم کرد. قلم موهای تخت که تقریباً مستطیل شکل هستند برای استفاده رنگ پایه مورد نیاز به کار می‌روند. از دیگر وسایل مورد نیاز برای گریم صورت می‌توان به اکلیل یا ژل الکلی اشاره نمود.

این اکلیل های براق ، گریم صورت را بسیار جلا می‌دهد و زرق و برق زیادی دارد. لاک دندان از دیگر وسایل گریم صورت فانتزی حرفه ای می‌باشد که برای دندان و دیگر بخش چون هاشور ابرو و طراحی لب کاربرد دارد.

مراقبت از پوست و گریم فانتزی صورت

مراقبت از پوست و گریم فانتزی صورت

در کنار انواع رنگ صورت می‌توان از کرم‌ ها نیز استفاده کرد. مثلاً کرم های مخصوص پوست های خشک و نرمال برای رنگ آمیزی صورت کودکان می‌باشد به عنوان زیر ساز سایه کاربرد دارد. همچنین کیک میکاپ با برند های مختلف موجود بوده که همان فون خشک و سبک است و از روغن های گیاهی ساخته شده است. از این رو حتی اگر طولانی مدت بر روی پوست بماند آسیبی به پوست نمی‌زند و دیگر مزیت استفاده از آن امکان استفاده در تمامی مناطق آب و هوایی خواهد بود.

سخن پایانی

اگرچه در حال حاضر خرید لوازم گریم از فروشگاه لوازم تحریر تینو امکان‌پذیر است. اما همان‌طور که گفته شد باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید تا بهترین وسایل گریم صورت فانتزی را تهیه کنید. به طور کلی وسایل گریم کودک با بزرگسالان تفاوت ‌هایی دارد و لازم است که در هنگام خرید لوازم گریم کودک همواره بهترین نوع این رنگ‌ها تهیه شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.